پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مهر 1396 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 22991

محسنیان خبر داد:

سرویس دهی هواپیمای «برجامی»در فرودگاه یاسوج/کاهش ۱۳ هزارتومانی نرخ پایه بلیط یاسوج-تهران

مدیرفرودگاه یاسوج گفت: علاوه بر استفاده از ناوگان جدید صنعت هوایی، افزایش تعداد پروازها و همچنین اضافه شدن چند مسیر پروازی دیگر در فرودگاه یاسوج در دستور جدی قرار گرفته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پروازهای فرودگاه یاسوج که از اوایل تیر سال جاری به دلیل اجرای طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج لغو شده بود روز چهارشنبه و پس از وقفه‌ای ۱۰۰ روزه برقرار شد.

مدیر فرودگاه یاسوج روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگاران اظهار داشت: پروازهای رفت و برگشت یاسوج – تهران همه روزه به جز روزهای شنبه در این فرودگاه بار دیگر برقرار است.
علی محسنیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت یاسوج – تهران توسط شرکت هواپیمایی آسمان نیز گفت: قیمت بلیط پایه حتی حدود ۱۳۰ هزار ریال نسبت به تیرماه امسال کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: قیمت پایه بلیط یاسوج – تهران در اوایل سال جاری از بالای یک میلیون و ۸۹۰ هزار ریال شروع می‌شد.
محسنیان گفت: البته افزایش قیمت به صورت شناور و حتی تا برخی مواقع بالای ۵۰ درصد وجود دارد که در همه شرکت‌های هواپیمایی (ایرلاین ها) این رویه موجود است و مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان تنها نیست.
مدیرفرودگاه یاسوج تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساعت پرواز تهران به یاسوج برای روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۵:۵ دقیقه هر روز صبح است.
وی تاکید کرد که ساعت ورود پرواز تهران به یاسوج هر روز ساعت ۶:۵۵ دقیقه و ساعت برگشت پرواز یاسوج به تهران نیز ساعت ۷:۲۵ دقیقه خواهد بود.
محسنیان از مردم و شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز دستگاه‌های مختلف اجرایی خواست با انتخاب پروازهای فرودگاه یاسوج به رونق هرچه بیشتر این فرودگاه کمک کنند.
فرودگاه یاسوج که تا پیش از فعالیت دولت یازدهم با چالش‌های متعدد روبرو بود با تدبیر و تلاش دولتمردان و متولیان امر در مسیر توسعه و تحول قرار گرفته که ظرف یک ماه آینده علاوه بر افزایش مسیرهای پروازی، ناوگان هوایی جدید هواپیماهای «ای. تی. آر» نیز در آن برقرار خواهد شد.
این فرودگاه اکنون با همت و تلاش دولت و مجموعه متولیان امر در مسیر توسعه قرار گرفته و با توجه به افزایش طول باند پروازی این فرودگاه به بیش از سه هزار و ۲۰۰ متر شرایط برای نشستن هواپیماهای متوسط نیز فراهم است.
بهره‌برداری نهایی از طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج نیز با توجه به وعده پیمانکار، تا پایان مهر سال جاری خواهد بود.
مدیر فروددگاه یاسوج گفت: با حمایت‌های دولت و مجموعه مدیریتی استان و با توجه به ورود و خرید هواپیماهای «ای. تی. آر» جدید به‌عنوان یکی از دستاوردهای مهم برجام توسط دولت جمهوری اسلامی مذاکرات و هماهنگی لازم برای فعالیت این ناوگان نوین هوایی در آسمان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت هواپیمایی کشور انجام شده است.
محسنیان ادامه داد: علاوه بر استفاده از ناوگان جدید صنعت هوایی، افزایش تعداد پروازها و همچنین اضافه شدن چند مسیر پروازی دیگر در فرودگاه یاسوج در دستور جدی قرار گرفته است.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت