پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 خرداد 1395 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 2603

سیدعلی وفایی مقدم:

هیات بازرسی سازمان مدیریت بحران کشوربه کهگیلویه وبویراحمد سفرمی کند

بارش باران نسبت به سالهای گذشته در این شهرستان باعث شده پوشش گیاهی خوبی فراهم شود که اگر درست مدیریت نکنیم آتش سوزی به وجود خواهد آمد

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاهها مکلفند در هنگام بروز حوادث و آتش سوزی همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش صدای جنوب, سید علی وفایی مقدم در جلسه مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه که برای تعیین میزان خسارت سیل اخیردردهدشت تشکیل شد افزود: با توجه به اینکه فصل، فصل گرماست باید همه دستگاهها تمهیدات لازم جهت بروز حوادث ناگهانی را تدارک دیده باشند.

وی با اشاره به شرایط خاص بودن شهرستان کهگیلویه و گستردگی آن بیان کرد: بارش باران نسبت به سالهای گذشته در این شهرستان باعث شده پوشش گیاهی خوبی فراهم شود که اگر درست مدیریت نکنیم آتش سوزی به وجود خواهد آمد.

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه دستگاهها و مردم مکلف هستند در هنگام بروز حوادث به خصوص آتش سوزی که خطرات زیست محیطی را هم به دنبال دارند همکاری لازم را با نهادهایی چون منابع طبیعی جهت مهار و کنترل خسارات داشته باشند.

وفایی مقدم  عنوان کرد: با همکاری تشکل های فرهنگی و دیگر دستگاهها با هم خسارات نسبت به سالهای گذشته را کاهش دهیم.

وی اظهار کرد: اعتباری در خصوص خسارات سال گذشته به استان تخصیص داده نشد اما ابلاغ اعتبار آمد و ان شاء لله به هنگام حضور هیات دولت به استان این مسأله را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل بحران استان با اشاره به حضور هیات بازرسی سازمان مدیریت بحران کشور به استان در روزهای آینده گفت: همه دستگاهها خسارات های وارده خود را در قالب عکس و فیلم به صورت مستند در اختیار ما گذاشته که به سازمان مدیریت بحران داده شود تا بتوانیم خسارات به وجود آمده را تامین اعتبار کنیم.

جفتا ،قیصری ،اجتهادی، زمان، اویزش ازجمله مدیران شهرستان کهگیلویه بودند که درباره مشکلات حوزه بحران شهرستان مسائلی بیان نمودند.

دراین نشست که باتاخیر۳۰دقیقه ای همراه بودتعدادی ازمدیران به صورت اعتراضی نشست راترک نمودند.

فرماندارکهگیلویه درابتدای نشست باپوزش از حاضرین، جلسه بامدیرکل راه وشهرسازی رادلیل تاخیرخودبیان نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت