پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آبان 1396 ساعت 06:08:: شناسه خبر: 26107

عدل هاشمی پور درنشست شورای اداری چرام:

در عرصه‌ سیاسی مورد بی‌مهری قرار گرفته‌ام/پروژه های زخمی موجب بی اعتمادی مردم شده‌اند

هاشمی‌پور گفت: مردم از وضعیت فنی و حرفه‌ای شهرستان چرام و بلاتکلیفی ساختمان این اداره بعد از ۱۵ سال، بیزار شده‌اند و امیدوارم در این خصوص نیز رسیدگی‌‌هایی لازم صورت گیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ درنشست شورای اداری شهرستان چرام که باحضوراستاندار برگزارشده بود مهمترین مشکلات این شهرستان رابیان وازاستاندارخواست دراین زمینه جاره جویی کند.
سردارهاشمی پور  با بیان اینکه هر مدیری برای کارش اهدافی را انتخاب و کوتاه‌ترین مسیر را مشخص می‌کند، اظهار کرد: بنده هم اولویت‌هایی را برای خودم، برخلاف دیگران که ده‌ها پروژه را زخمی کردند و موجب بی اعتمادی مردم شده‌اند، مشخص کردم.

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه در عرصه‌ سیاسی مورد بی‌مهری قرار گرفته‌ام، افزود: این به این دلیل است که برای خدمت به مردم دارم، تلاش می‌کنم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکل شهرستان چرام، راه‌های مواصلاتی شهرستان است، اظهار داشت: بنده این موضوع را مدیریت کردم، تا از بن بست خارج شویم، اما هیچ سرمایه گذاری در این زمینه نمی‌آید.

وی با بیان اینکه جاده چرام به دهدشت ۱۰ سال معطل اعتبار مانده است، افزود: جاده سادات به یاسوج که یک پروژه ملی محسوب می‌شود، فعال شده و با پیمانکار جدید تفاهم‌نامه منعقد شده است که امیدواریم با پیمانکار جدید به مشکل بر نخوریم.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه افزود: جاده طسوج که منطقه گردشگری نیز است ۱۲ کیلومتر آن توسط بنیاد مسکن انجام گرفته است و امیدوارم تا پایان کار بنیاد مسکن در این جاده حضور داشته باشد.

وی افزود: برای ساماندهی و بازسازی جاده چاسخار از دستگاه‌های شرکت نفت داریم، استفاده می‌کنیم.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به ورودی های شهر چرام، گفت: ما هر کجا مشکل داریم از خودمان است. من خودم شهردار بودم، شما هم بدهکار می‌شوید، باید با سایر نهادها و شرکت‌ها تعامل داشته باشید و می‌توانید میدان ورودی شهر را حداقل چمن کاری کنید.

وی افزود: شورای شهر و شهردار سابق چرام پیگیر مسائل و مشکلات شهر بودند، شما هم پیگیری کنید ما هم کمک می‌کنیم.

عدل هاشمی‌پور در ادامه با اشاره به سخنان خود در شورای اداری شهرستان کهگیلویه در رابطه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اظهار داشت: آن سایت خبری که از حرف‌های من سوء استفاده کرد و نوشته بود که آقای دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را بر کنار کنید، من نمی‌بخشم، چرا که این سایت جیره‌خوار کس دیگری است.

وی با اشاره به معدن فسفات چرام، تصریح کرد: خوشبختانه ۳ نفر از تهران دیروز برای موضوع معدن فسفات چرام وارد استان شدند، و باید زمینه‌ها را برای فعال کردن این  معدن فراهم کنیم، و بدون شک با اجرای این معدن گره‌ای از بیکاری جوانان این شهرستان برداشته می‌شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه بیشترین تولید گندم استان از چرام است، گفت: باید سرمایه‌گذاران را در این زمینه تقویت کنیم و سرمایه‌گذار کارخانه سوله‌سازی چرام که فرار کرد و رفته بود، آبادان،  من او را آوردم و الان مشغول است.

هاشمی‌پور گفت: مردم از وضعیت فنی و حرفه‌ای شهرستان چرام و بلاتکلیفی ساختمان این اداره بعد از ۱۵ سال، بیزار شده‌اند و امیدوارم در این خصوص نیز رسیدگی‌‌هایی لازم صورت گیرد.

وی به دانشکده صنعت و معدن و چرام اشاره کرد و گفت: اجازه ندهید دانشکده صنعت و معدن چرام برود زیر نظر گچساران که مسائلی بعد از آن اتفاق بیفتد، یا مستقل شود یا زیر نظر همان یاسوج باشد.کبنانیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت