پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1395 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 2762

پاسخگویی به سوالات شرعی خوزستانی‌ها با تلفن ۱۸۰۳

شهروندان خوزستانی در هر نقطه از استان خوزستان که باشند، می‌توانند با شماره‌گیری «۱۸۰۳» سؤالات دینی و شرعی خود را مطرح و پاسخ آن را همان موقع دریافت کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی‌عصر(عج) اهواز، با اشاره به راه‌اندازی دفتر پاسخ‌گویی به مسائل شرعی حضرت ولی‌عصر(عج) در استان خوزستان، اظهار کرد: این دفتر بنا به دستور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان راه‌اندازی شده است.

به گزارش صدای جنوب،حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، با اشاره به اینکه در این دفتر دو کارشناس خبره، مشغول به فعالیت هستند، گفت: مکان دفتر در بلوار اصلی گلستان است که برای پاسخ‌گویی هرچه دقیق‌تر به سؤالات مردم، از دو نفر از اساتید مدرسه ولیعصر(عج)استفاده کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام موسوی، نسبت  به اهداف راه‌اندازی این دفتر، افزود: برطرف کردن شبهات دینی و اعتقادی و پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم، مهم‌ترین هدف مدیریت مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی‌عصر(عج) اهواز، در ادامه بابیان اینکه روزانه تماس‌های بسیاری با این دفتر برقرار می‌شود، گفت: هم استانی‌ها در هر نقطه از استان خوزستان که باشند، می‌توانند با شماره‌گیری «۱۸۰۳» سؤالات دینی و شرعی خود را مطرح و پاسخ آن را همان موقع دریافت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت