پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1396 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 32105

تحقق عدالت اجتماعی با گازرسانی به چاروسا و دیشموک

گازرسانی به روستاها و شهرها از دستاوردهای پرافتخار انقلاب اسلامی است که بسیار پرهزینه بوده و امروزه شاهدیم دوردست ترین روستاها در اقصی نقاط کشورمان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید ولی موسوی فعال رسانه ای در کهگیلویه و بویراحد طی یادداشتی آورده است:گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک گامی در جهت زدودن غبار محرومیت و صیانت محیط زیست است.

گازرسانی به روستاها و شهرها از دستاوردهای پرافتخار انقلاب اسلامی است که بسیار پرهزینه بوده و امروزه شاهدیم دوردست ترین روستاها در اقصی نقاط کشورمان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

شاید با قاطعیت بتوان گفت بخش گازرسانی یکی از موفق‌ترین بخش‌‌های کشور در عرصه توسعه بوده است که با همت و پشتکاری قوی‌تر باید در راستای پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی در این زمینه گام برداشت.

گازرسانی به جهت افزایش عدالت اجتماعی، کاهش آلایندگی و صیانت از محیط زیست، تولید ثروت، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاها به شهرها بسیار مهم است و همین دلایل باعث شده است که پروسه بسیار دشوار و هزینه بر گازرسانی برای برقراری عدالت اجتماعی به عنوان یک رویکرد توسعه‌ای مد نظر قرار بگیرد.

در یکی دو سال گذشته با تلاش مدیر عامل و پرسنل خدوم شرکت گاز استان گازرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد شتاب بیشتری گرفته و موجی از خوشحالی و شادمانی را در میان روستائیان به وجود آورده است.

امسال شاهد افتتاح و یا کلنگ‌زنی ده‌ها پروژه گازرسانی در اقصی نقاط استان بوده‌ایم که این همه فعالیت در زمینه گازرسانی نشان از کارنامه درخشان مدیرعامل فهیم و پرتلاش و پرسنل متعهد و خدوم  شرکت گاز استان دارد که با برنامه محوری و مدیریت عالمانه و مدبرانه توانسته است گل لبخند شادی را در چهره روستانشینان جاری کند.

عملیاتی شدن گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک در سال جاری که از پیچیدگی خاصی از نظر موقعیت جغرافیایی  برخوردار بود و افتتاح فاز دوم آن در مراسم باشکوهی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان داد که شرکت گاز استان در این دوره از مدیریت عزم خویش را جزم نموده تا با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از پتانسیل و توانمندی‌های جوانان متخصص این شرکت و رفع همه موانع و محدودیت‌ها قطار توسعه این دیار را سرعت ببخشد تا شاهد ماندگاری روستانشینان و شکوفایی تولید و اقتصاد در بستر وفضای زیبایی روستاهای استان باشیم.

گازرسانی به روستاهای بخش لوداب و سایر روستاهای استان نشاط و امید را در میان مردم به وجود آورده است و همه شکرگذار این نعمت ارزشمند و قدردان خدمات نظام اسلامی هستند.

انتظار می‌رود همه مسؤولان در بخش‌های مختلف زیرساختهای توسعه را در روستاها بهبود بخشند که پیشرفت همه جانبه کشور بدون توجه به توسعه پایدار روستاها غیرقابل تصور است.

فعالیت‌های زیرساختی انجام پذیرفته در روستاها باید به افزایش درآمدها و رونق اقتصادی روستائیان منجر شود که متأسفانه در تحقق این اتفاق شاهد کم‌ تحرکی و بی‌برنامگی‌ برخی ادارات هستیم که اگر امروز تدبیری اندیشده نشود فردا دیر است.

نبود راه‌های ارتباطی مناسب، اینترنت و آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در عصر ارتباطات در بسیاری از روستاهای استان بالاخص در بخش لوداب شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و دنا مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است که ناچارند برای انجام کارهای روزمره هزینه‌های زیادی را متحمل شوند.

امروز دیگر وقت آن رسیده است که دستگاه‌های متولی آستین همت را بالا بزنند و همان‌طور که شرکت گاز استان نشاط و لبخند را برای روستائیان به ارمغان آورده با تکمیل سایر بخشهای توسعه‌ای محوریت برنامه‌های خود را سیاست‌گذاری در ارتقای وضعیت روستاها قرار دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت