پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1395 ساعت 01:04:: شناسه خبر: 3476

ایت الله ملک حسینی:

جشن گلریزان فرصت مغتنمی برای تجلی کرامت انسانی است

وی ماه مبارک رمضان را نمادی برای نفی خودبینی و خودخواهی های انسان در منظر و مظهر خداوند حکیم دانست و گفت:دستگیری از مستمندان و رهایی انسانی محصور خود نیز بهترین ، ارزشمند ترین و مترقی ترین نماد این ماه محسوب می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده ولی فقیه درکهگیلویه وبویراحمد جشن گلریزان و کمک به خانواده های فقیر، مسکین و زندانیان دربند را تجلی عینی کرامت انسانی و روزنه ای به درگاه رحماینت پروردگار در ماه ضیافت الهی توصیف کرد.

به گزارش صدای جنوب،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر چهارشنبه در آیین جشن گلریزان در کهگیلویه وبویراحمد افزود: کمک ها و هدایای افراد متمکن و نیکوکار که در نهایت منجر به رهایی انسان فقیری از بند زندان می شود زیباترین صفات و جلوه رحمانیت خداوند رازق و قادر است.
وی ماه مبارک رمضان را نمادی برای نفی خودبینی و خودخواهی های انسان در منظر و مظهر خداوند حکیم دانست و گفت:دستگیری از مستمندان و رهایی انسانی محصور خود نیز بهترین ، ارزشمند ترین و مترقی ترین نماد این ماه محسوب می شود.
آیت الله ملک حسینی گفت: انسان دربندی که به دلیل ارتکاب جرم غیرعمد و تنها برای نداشتن و فقر مالی مدت ها از خانواده، زن و فرزندان خود دور است در صورت طولانی شدن زمان محبوس شدنش انبوهی از کینه ها و عقده های چرکین در درون خانواده اش ایجاد خواهد شد.
وی اظهار کرد: کمک به زندانیان غیرعمد علاوه بر حس نوعدوستی و سخاوتمندی موجب کاهش آسیب های اجتماعی از سوی برخی اعضای خانواده این افراد نیز خواهد شد.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: هم اکنون ۳۴۰ زندانی غیرعمد و در بند زندان های این استان منتظر سخاوتمندی و کمک افراد خیر و نیکوکار هستند.۸۲۱۲۳۱۵۷-۷۰۸۱۵۵۵۵
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی افزود: سال گذشته نیز به کمک افراد خیر و نقش ستاد دیه این استان ۱۲۴ نفر از زندانیان غیرعمد در زندان های کهگیلویه وبویراحمد به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.
وی بیان کرد: با تلاش و رایزنی ستاد دیه استان افزون بر ۲۹ میلیارد ریال بدهی زندانیان غیرعمد این استان در سال گذشته از سوی شاکیان بخشیده شد.
مزارعی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال نیز ۲۴ نفر از زندانیان غیرعمد این استان از بند زندان آزاد شدند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت