پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1397 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 35403

پیام تبریک امام جمعه سرفاریاب به مناسبت روزمعلم

حجه الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه سرفاریاب در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، حجه الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه سرفاریاب در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم اله الرحمن الرحیم

اللهم یا معلم آدم علمنی، یا مفهم سلیمان قهمنی

 

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خداوند عزوجل را شاکر و سپاسگزاریم که خلعت زیبای معلمی را بر قامت رسول مهربانی پیامبر عظیم الشان اسلام محمد مصطفی (ص) برازنده دانسته و معلمان بعنوان وارثان امانت بزرگ تعلیم و تربیت در روی زمین میراث داران این موهبت ارزنده الهی هستند.

باعث افتخار است که اینجانب در این خجسته ایام مراتب قدرشناسی و ارادت خود را خدمت عزیزان فرهنگی بی ادعا که در حقیقت بعنوان موثرترین و کارآمدترین نیروی انسانی عامل توسعه و تعالی جامعه شاخته می شوند اعلام نمایم.

لذا ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، از زحمات طاقت فرسا و ارزشمند همکاران فرهنگی در پیشبرد اهداف عالی دستگاه تعلیم و تربیت در مدارس تقدیر و تشکر نموده و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنیم.

امیدوارم در سال «حمایت ازکالای ایرانی»، پیش‌قراولان عرصه علم ودانایی درسایه ی الطاف الهی بیش از پیش بستر رشد و خردورزی، اعتدال اندیشه و شکوفایی علمی و بالندگی اخلاقی جامعه  را فراهم نموده و  در سنگر خدمت به فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان میهن عزیزمان سرافراز و سربلند باشید.

امام جمعه سرفاریاب

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت