پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اردیبهشت 1397 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 35548

به مناسبت روزمعلم انجام گرفت:

مراسم تجلیل ازمعلمان بازنشسته سرفاریاب برگزارشد

مراسم تجلیل ازمعلمان بازنشسته ونفرات برگزیده مسابقات قرانی با حضورامام جمعه سرفاریاب ،مدیریت آموزش وپرورش چرام ،بخشدار،شهردارمعاونت وکارشناس ارزیابی وروابط عمومی اداره ودانش آموزان ومعلمان دردبیرستان اسماءبرگزارشد

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم تجلیل ازمعلمان بازنشسته ونفرات برگزیده مسابقات قرانی با حضورامام جمعه سرفاریاب ،مدیریت آموزش وپرورش چرام ،بخشدار،شهردارمعاونت وکارشناس ارزیابی وروابط عمومی اداره ودانش آموزان ومعلمان دردبیرستان اسماءبرگزارشد.

ابتدامسول نمایندگی ضمن تقدیروتشکرازحاضرین به تشریح عملکردشش ماهه خودپرداخت:ازبین ۲۰۰دانش اموزشرکت کننده درمسابقات ۲۴دانش اموزرتبه برترراکسب کردند.

ازادگفت:ضمن احداث دو مدرسه درسادات ودهنودراینده نزدیک گلنگ مدرسه عزیزی به زمین خواهدشد.

وی ادامه داد:برای وسایل گرمایشی وسرمایشی مندان وسواری مبلغ ۱۲۰میلیون تومان هزینه شده است.

صدرالله ازاداظهارداشت:بارایزنی های انجام شده باخیرین وسایل لوازالتحریروبهداشت ودهان لباس وکفش به دانش اهداکردیم.

رییس اداره آموزش وپروش چرام گفت: امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی، کشور در جایگاه علمی بالا و شناخته شده‌ای قرار دارد که نشان از یک جامعه فعال و پویا است.
به گزارش خبرنگار صدای جنوب ازسرفاریاب، صدرالله عزیزی (دوشنبه شنبه) در آئین تجلیل از معلمان بازنشسته ومسابقات قرآنی سرفاریاب ضمن تبریک روز معلم و تشریح جایگاه و مقام معلم گفت: همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع معرفت و تعهد معلم سیراب می‌شوند.
وی افزود:کلیدتوسعه وپیشرفت هرجامعه به آموزش وپرورش ان کشوربستگی دارد.
مدیرآموزش وپرورش اظهارداشت :دربرگزاری کلاس درمحرومین ترین نقطه ازشهرستان حتی باتجهیزات اندکی کوتاهی نکرده ایم وسعی داریم توسعه وگسترش کلاس گذاری درهمه نقاط صورت پذیرد.
عزیزی به نقش اولیااشاره و گفت:هرجاموفقیتی درمدرسه وجودداشته ناشی ازپیگیری اولیاءبوده است.
وی هدف ازبرگزاری مسابقات قرآنی توسعه وفرهنگ قرآنی دانست ودراشاعه وترویج آن کوتاهی نداشته باشیم.

امام جمعه سرفاریاب عنوان کرد: تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

وی ادامه داد: بهترین دوران زندگی فردی با معلم است و آنها هستند که فکر کردن صحیح، استقلال رای و ایستادگی در مقابل باطل را به دانش آموزان می‌آموزند.

پژمان ضمن اشاره به اهمیت تجلیل از معلمان، این امر را تجلیل از فضایل اخلاقی و ارزش‌های انسانی عنوان کرد و گفت: اخلاق  و رفتار معلم در کلاس در زندگی آینده دانش آموزان تاثیر دارد و معلم کسی است که بتواند روحیه دینی و فرهنگی دانش آموزان را تقویت کند و به دانش آموزان زندگی کردن را بیاموزد.

به گزارش صدای جنوب؛ در پایان این مراسم از معلمان بازنشسته سرفاریاب ونفرات برترمسابقات وبعضی ازفرهنگیان با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

دراین مراسم ازخانواده معلم شهیدسیدجماالدین دولتخواه تجلیل شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت