پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1397 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 38789

بخشدارسرفاریاب خبرداد:

آبرسانی به روستای جمال الدین آغاز شد

روستای جمال الدین با چهل خانوار در مسیر جاده اصلی شهرستان چرام و کهگیلویه به یاسوج و در صحرای جمال الدین واقع شده که متاسفانه از نعمت آب شرب بی بهره هستند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدار سرفاریاب خبر داد :
آبرسانی به روستای جمال الدین آغاز شد
بخشدار سرفاریاب در گفتگو با خبرنگار صدای جنوب ؛از شروع آبرسانی به روستای جمال الدین (میر علیمحمد) خبر داد و گفت : روستای جمال الدین با چهل خانوار در مسیر جاده اصلی شهرستان چرام و کهگیلویه به یاسوج و در صحرای جمال الدین واقع شده که متاسفانه از نعمت آب شرب بی بهره هستند و به همین خاطر بر آن شدیم تا از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری به کمک اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان برای این روستای پرجمعیت آب شرب تامین کنیم .
آتش سودا افزود : اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری بوده که قریب ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال دیگر نیز همکاران زحمت کش ما در شرکت آبفار هزینه خواهند نمود و به یاری خدا تا هفته آینده اهالی این روستا از نعمت آب شرب بهره مند خواهند شد.
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب همچنین اظهار داشتند که از همین محل برای اصلاح شبکه و تامین آب روستاهای پشت چنار ، گوشه ها ، نارکون و جورکها نیز اعتبار تخصیص داده ایم که متعاقب آبرسانی به
جمال الدین کار روستاهای یاد شده آغاز خواهد شد و مشکل آب شرب روستاهای فوق تا هفته دولت مرتفع خواهد شد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت