پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1397 ساعت 07:05:: شناسه خبر: 39749

معرفی و تجلیل از فرماندهان استانی و شهرستانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین جشنواره مالک اشتر

پنجمین جشنواره «مالک اشتر» با هدف معرفی و تجلیل از فرماندهان استانی و شهرستانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پنجمین جشنواره «مالک اشتر» روز دوشنبه با هدف معرفی و تجلیل از فرماندهان استانی و شهرستانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان در این جشنواره اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه‌ روز در تلاش هستند تا به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و تضعیف نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف ایران از جمله فعالیت‌های آنها است.

وی افزود: ولایت فقیه همواره با هدایت‌گری‌های خود ثمرات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده و همین موضوع سبب ناراحتی دشمنان شده است.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: بعد از جنگ تحمیلی تاکنون حداقل پنج جنگ مهم در منطقه اتفاق افتاده و دشمنان درصدد این بودند تا کشور ایران را درگیر این جنگ‌ها کنند، اما روشنگری‌های به موقع رهبر معظم انقلاب از انحراف ایران اسلامی از مسیر خود جلوگیری کرد و شأن جمهوری اسلامی همواره حفظ شده است.

شاهوارپور گفت: نخست‌ وزیر رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی خود را دلسوز مردم نشان داده و در مسأله آب خوزستان اعلام آمادگی کرد غافل از اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران پای کار آمد و مشکل را حل کرد.

وی علت مشکلات اقتصادی کشور را سوء‌ مدیریت برخی مدیران عنوان و بیان کرد: مسئولان نباید بگذارند مطالبه به حق مردم دستاویز شیطنت‌های دشمنان ایران شود.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: نباید لحظه‌ای غفلت کنیم و باید با به‌ روزرسانی تجهیزات و آموزش نیروها، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

در پایان این جشنواره از ۸۰ فرمانده حوزه‌های مقاومت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

برپایه گزارش صدای جنوب ،برای دومین سال پیاپی کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه رتبه برتر استانی را دراین جشنواره  از ان خود کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت