پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1395 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 4189

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی دوچرخه‌سواری:

مشتاق توسعه رشته دوچرخه‌سواری کوهستان در کهگیلویه و بویراحمد هستیم

اشترانسار از حضور خود در همه استان‌های کشور خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد یک جامعه بزرگ دوچرخه‌سواری هستیم تا بتوانیم از میان همه آن‌ها قهرمانانی ملی در رشته دوچرخه‌سواری کوهستان بسازیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مشتاق توسعه رشته دوچرخه‌سواری کوهستان در کهگیلویه و بویراحمد هستیم

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان با اشاره به استعدادهای خوب این رشته در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشتاق توسعه رشته دوچرخه‌سواری کوهستان در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،پریموژ اشترانسار عصر یکشنبه در نشست با مسؤولان هیأت دوچرخه‌سواری استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از ورزشکاران این رشته در هتل آزادی شهر یاسوج اظهار کرد: ورزشکاران رشته دوچرخه‌سواری این استان باید سعی کنند از پیست خارج شده و بیرون از پیست در مناطق کوهستانی تمرین خود را ادامه دهند.

وی گفت: این توصیه بیشتر برای بانوان دوچرخه‌سوار استان است که علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارند و با تمرین هر چه بیشتر پیشرفت در این رشته ورزشی را برای آنان متصور خواهیم بود.

اشترانسار تصریح کرد: در اردوی تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری کوهستان یکی از چیزهایی که مورد بحث است این بوده که در جاده چگونه حرکت کنند و چه کارهایی را باید انجام دهند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان در ادامه بیان کرد: نگاه من این است که برای موفقیت در این رشته دوچرخه و نوع آن زیاد مهم نیست چرا که ما هم در ابتدای راه حضور خود در این رشته دوچرخه آن چنانی نداشتیم اما آن چیزی که مهم است به همت ورزشکار برمی‌گردد.

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی به نحوه انتخاب خود برای حضور ورزشکاران در تیم ملی اشاره کرد و گفت: به ورزشکار نگاه می‌کنم که چه میزان پتانسیل برای حضور دارد.

وی از اشتیاق خود برای کمک به ورزشکاران این رشته در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: برای کمک به توسعه این رشته ورزشی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده‌ام و به دنبال یافتن استعدادهای ورزشی در این استان در رشته دوچرخه‌سواری کوهستان هستم.

اشترانسار از حضور خود در همه استان‌های کشور خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد یک جامعه بزرگ دوچرخه‌سواری هستیم تا بتوانیم از میان همه آن‌ها قهرمانانی ملی در رشته دوچرخه‌سواری کوهستان بسازیم.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت