پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1397 ساعت 07:10:: شناسه خبر: 46798

امام جمعه مارگون:

هرکس بخواهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی دهن کجی کند مردم ولایتمدارایران اسلامی حماسه نهم دی را تکرار می کنند

کسانی که درامتحان الهی پیروز شوند خداوند بشارت به آنها بهشت داده است

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام رحم الله خواجه پور امام جمعه مارگون درخطبه های دشمن شکن و وحدت آفرین این هفته بااشاره به فقرو گرسنگی وگرفتن جانها ونقص اموال وبیماری را از آزمایشات الهی دانست وگفت:کسانی که در درامتحان الهی پیروز شوند خداوند بشارت به آنها بهشت داده است.
وی عنوان کرد: برخی ها ظرفیت ثروتمندشدن را ندارند وبه محض اینکه صاحب مال ومنال شدند خودشان را گم میکنند ودرمقابل برادران دینی اش کبر وغرور میورزد درحالی که خداوند گاهی انسان را با ثروت امتحان میکند وکسانی که باداشتن ثروت کبر و غرور ورزند درامتحان الهی مردود شدند.
حجت الاسلام رحم الله خواجه پور گفت :پیروزی ثروتمند زمانی حاصل میشود که درعین سلامتی با دستان خودش از مال وثروتی که خدا به اوداده انفاق و حقوق الهی از جمله خمس وزکات را بپردازد واز ثروت درراه حلال استفاده کند نه حرام .
امام جمعه مارگون در خطبه ی دوم به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای درس خارج باموضوع تبعات ریاست وامارات   اشاره کرد وگفت: صاحبان پست ومقام روزقیامت دست به گردن بسته هستند که همه ما باید به این حدیث نبوی توجه کنیم .
خواجه پور با اشاره به این حدیث گفت: حب به ریاست وامارت فتنه ۸۸ رابوجود آورد و کسانی که الان جزو سران فتنه هستند درآن روز چون رای نیاوردند به شورای نگهبان اتهاماتی از قبیل اینکه ۸ میلیون رای ماراباطل کردند که مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند اگر ادله ای جهت اثبات حرفتان آوردید اجازه نمی دهم حقی از شما ضایع شود و هیچگونه ادله ومستنداتی نداشتند ووقتی نتوانستند دربرای حرفشان مستندات ارائه دهند از حامیلن وطرفدارانشان خواستند به خیابانها بریزند وعلیه امام راحل و رهبر انقلاب ونظام دررروز عاشورا بایستند و هتاکی کنند که همین کار را هم کردند وامروز سران فتنه را مقام معظم رهبری به عنوان باغیان برانقلاب یعنی خائنان به انقلاب خطاب فرمودند.
وی گفت : الحمدلله مردم عزیز هرگاه متوجه شوند خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید میکندحماسه روز نهم دی را تکرار وپاسخ دندان شکنی به فتنه گران و دشمنان خواهند داد.
ایشان در پایان به حادثه اخیر دررودخانه شهر چیتاب که منجر به غرق وجان باختن دوتن از فرهنگیان عزیز شد ضمن تسلیت وتعزیت به بازماندگان و بستگان برای آن عزیزان از دست رفته طلب غفران الهی را مسئلت نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت