پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1397 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 50332

هر دم از این باغ بری می رسد

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی برای رسانه‌ها از استعفای خود خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در ادامه تنش و اختلافات در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، قائم مقام این دانشگاه  با ارسال متنی برای رسانه‌ها از استعفای خود خبر داد.
کریم رضایی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی و مشاورکل رئیس دانشگاه علوم پزشکی با ارسال متن استعفای خود برای رسانه‌ها از مسوولیتش کناره گیری کرد. او در متن استعفای خود آورده است که به خانواده شهید تاجگردون و دکتر تاجگردون هتک حرمت شده است.
متن استعفای رضایی به شرح زیر است؛
استاد عزیزم
جناب آقای دکتر ایلامی
با احترام
به استحضار می‌رساند باتوجه به مشکلات عدیده موجود، تسامح برخی مدیران، هتک حرمت توسط برخی مدیران ستاد به خانواده معظم شهید تاجگردون، جناب دکتر تاجگردون، اینجانب، و نقض سلسله مراتب، استعفای الحقیر، از امشب، ایفاد می‌شود.
————————-
ارادتمند
کریم رضائی

————————————————-

برپایه گزارش صدای جنوب،متاسفانه معلوم نیست در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد چه خبر است و اینکه تصمیم گیرنده اصلی در این دانشگاه کیست و از طرفی سخنان دو پهلوی ایلامی در برخی موارد از جمله حمایت منفت طلبانه و اقتضای زمان از موضوع بازنشستگی کارکنان،ایجاد دو دستگی در ادارات شهرستانی نشان از این دارد که دانشگاه علوم پزشکی نیازمند تغییر اساسی در مدیریت است و هر نوع تسامح و سهل انگاری در این خصوص گناه نابخشودنی است که استاندار استان و مجموعه نمایندگان درمجلس در حق سلامت مردم روا می دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت