پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1397 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 51260

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از ۹۸ درصد فعالیت‌های سوادآموزی در استان به صورت برون سپاری انجام می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۹۸ درصد فعالیت‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بصورت برون سپاری انجام می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع پور در نشست کار گروه واگذاری فعالیتهای سوادآموزی گفت: بیش از ۹۸ درصد فعالیت‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بصورت برون سپاری انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت‌های سوادآموزی در۳دوره سوادآموزی ،انتقال و تحکیم از طریق واگذاری به مؤسسات و تشکلهای مردم نهاد انجام می‌شود.

این فعالیت‌ها از طریق واگذاری به ۱۰مؤسسه و تشکلهای مردم نهاد در طول سال انجام و ۲ درصد باقی مانده با مشارکت برخی معلمان محقق می‌شود.

وی گفت: در قالب این واگذاری فعالیت ۱۶مرکز یادگیری محلی نیز واگذار شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: بیش از ۹۳درصد حجم واگذاری برای جذب بی سوادان در استان به میزان ۵ هزار و ۱۰۰ نفر محقق شده است.

سید حمدالله خواهش نیک گفت: پوشش دوره‌های تحکیم و انتقال در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰درصد است.

وی گفت: هم اکنون اسامی بی سوادان ۱۰ تا ۶۰ سال عشایر در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته وبه محض باز شدن سامانه ثبت نام از آنها آغاز خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: براساس قرارداد با مؤسسات برایسوادآموزان از۳ تا ۲۱ سال روز در ماه بیمه واریز می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت