پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1395 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 5970

باحضور مسئولان شهرستان کهگیلویه:

مراسم گرامیداشت روز بهورز در دهدشت برگزار شد

طاعتی تصریح کرد: ۸۷ خانه بهداشت در روستاهای شهرستان خدمات بهداشتی به مردم عرضه می‌کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 از بهورزان نمونه و مربیان ارزشیابی و بهورزی شهرستان کهگیلویه در مراسم  بزرگداشت روز بهورز که  در تالار ایل دهدشت برگزار شده بود تجلیل شد.

به گزارش صدای جنوب ،سیدغفارشفایی رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه کیفیت وارتقای سلامت مردم راحتی دردورترین روستاها مهم دانست وگفت:بهورزان دراین زمینه نقش اساسی دارند.

وی ازتلاش های بهورزان این شهرستان به سبب خدمت دهی به مردم  تقدیر کرد .

محمد طاعتی در این مراسم با اشاره به نامگذاری ۱۲ شهریور به نام بهورز اظهار داشت: در سال ۱۳۶۳ وزارت بهداشت با هدف خدمات‌رسانی و فقرزدایی هر چه بیشتر از جامعه روستایی خانه‌های بهداشت را راه‌اندازی و برای تأمین کادر متخصص این مراکز نیروهایی به‌کار گرفت که بهورز نام گرفتند.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه از بهورزان به عنوان افرادی که با تمام وجود در کنار قشر ضعیف جامعه و در مناطق محروم تلاش می‌کنند یاد کرد و گفت: ۱۳۷ بهورز در مراکز خانه‌های بهداشت شهرستان به مردم خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۴۵ دانش‌آموز بهورزی در پایه اول و دوم تحصیل می‌کنند، افزود: این نیروها پس از فارغ‌التحصیلی به جمع بهورزان اضافه می‌شوند.

طاعتی تصریح کرد: ۸۷ خانه بهداشت در روستاهای شهرستان خدمات بهداشتی به مردم عرضه می‌کنند.

وی از راه‌اندازی خانه‌های بهداشت در روستاهای دم عباس و کمردوغ خبر داد و با بیان اینکه برای احداث هر خانه بهداشت حداقل ۳۰ میلیون تومان لازم است، گفت: عملیات این مراکز بهداشتی در صورت تأمین اعتبار آغاز می‌شود.

برپایه گزارش خبرنگارصدای جنوب دراین مراسم باشکوه برنامه های متنوع فرهنگی اجراودرپایان ۵نفر از بهورزان به قید قرعه عازم مشهدمقدس شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت