پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1398 ساعت 09:09:: شناسه خبر: 64232

با انتقاد از اصلاح طلبان منفعت طلب:

سعید دواره از نامزدی انتخابات مجلس انصراف داد

یکی از نامزدهای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از این کارزار انصراف داد.

صدای جنوب:

متن اسعفای سعید دواره بدین شرح است:

بنام آن که جان را فکرت آموخت……چراغ دل به نور جان برافروخت

محضر مبارک مردم شریف کهگیلویه بزرگ
اینجانب کاندیدای دوره یازدهم مجلس از حوزه کهگیلویه بزرگ بنا به وعده ام در خصوص بازبینی شرایط موجود و حضور در عرصه که متاسفانه شرایط بسیار تاسف باری از حیث نحوه و روش رقابت برخی از دوستان در این ماراتن که قطعا و باید برنده آن و برآیند واقعی آن عصاره و جوهره فکری مردم باشد، که نیست!
و با توجه به اینکه اینجانب رقابت موجود را رقابت اندیشه ها،راهکارها و برنامه ها برای برون رفتِ کشتی به گِل نشسته ی اقتصاد و سیاست کشور نمی بینم و رقابتی بدور از سلامت، شفافیت و ناجوانمردانه متصور هستم, که با رانت پول و شعارهای توخالی و عوام فریبانه همراه هست و چنین فردی هرگز نمی تواند همراهی اکثریت مردم و ادعای نمایندگی مردم را با خود به یدک بکشند و از طرفی نقش مردم در سپهر سیاسی انتخاب و انتخابات صفر می باشد و همچنین حوادث و اعتراضات اخیر در سطح جامعه که از روی ناچاری و بعلت وضعیت بدتر از بد معیشتی و اقتصادی اتفاق افتاده و مسئولین و در راس آنها نمایندگان فعلی نیز نه اقدامی کرده اند و نه توان دفاع از موکلین خود را در قامت یک نماینده مجلس داشته اند.
اما حکایت و واقعیت اصلاح طلبان منفعت طلب در کهگیلویه بزرگ نشان از این می دهد که آقایون تا زمانی اصلاح طلب هستند که منافع و مطامع خودشان درگیر و تامین خواهد شد و با بررسی های انجام شده و دلیل ناکامی و عدم موفقیت بیست و اندی ساله این طیف چیزی جز خودخواهی و خود برتر بینی نبوده و مصداق ضرب المثل معروف که هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیرد, می باشد.
از آنجا که جایگاه و نقش مجلس بعنوان نهادی قانونگذار و نظارت بر اجرای قانون کاملا و بصورت یکجانبه نادیده گرفته شد، لذا از صحنه و شوی براه افتاده تنها و فقط بنفع مردم کنار خواهم رفت.
ضمنا بر عهد و وظیفه خود جهت روشنگری و آگاهی در خصوص حقوق مردم بر وکلای خود ادامه خواهم داد و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
در پایان از تمامی افرادی که در این مدتِ هرچند اندک ابراز لطف و محبت داشته اند، تقدیر و تشکر فراوان دارم و دست تک تک این عزیزان را به گرمی می فشارم و به امید سحرگاه آزادی و طلوع آفتاب، امیدوارم در تمامی مراحل زندگی پیروز و سربلند و سالم باشید.
در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند… و آنان که محبت و دوستی ها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند

سعیدپورنعمت خاری در چشم استبداد

ارادتمند شما سعید_دواره کاندید یازدهمین دوره مجلس از حوزه کهگیلویه بزرگ
۱۳۹۸/۰۹/۲۹

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت