پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1395 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 6488

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه خبرداد:

نتایج درخشان دانش اموزان کهگیلویه در کنکورسراسری/۳۲قبولی در رشته پزشکی،دندانپزشکی وداروسازی

فروزان:چهار هزار دانش آموز در ۵۷ واحد متوسطه اول و سایر دانش آموزان در ۵۵ واحد آموزشی متوسطه دوم مشغول به تحصیل می‌شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه  ظهر امروز در آیین گشایش سال تحصیلی جدید در هنرستان شهید باهنر دهدشت اظهار داشت: بیش از ۱۸ هزار دانش‌آموز در سه مقطع ابتدایی،متوسطه اول و دوم در شهرستان امروز سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

سید لطف‌الله فروزان تصریح کرد:۲۹۰  واحد آموزشی با بیش از یک‌هزار کلاس درس پذیرای این تعداد دانش آموز است.

وی با بیان اینکه ۹هزار و ۵۶۶دانش آموز در ۱۸۷ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند اضافه کرد: چهار هزار دانش آموز در ۵۷ واحد متوسطه اول و سایر دانش آموزان در ۵۵ واحد آموزشی متوسطه دوم مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش منطقه در سال تحصیلی گذشته تصریح کرد: ۳۲ نفر از داوطلبان کنکور سراسری در رشته‌های پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی قبول شدند و نتایج کلی نشان می دهد که موفقیت های زیادی درزمینه قبولی در رشته های مختلف بدست آمده است.

فروزان کسب سه عنوان کشوری رشته‌های قرآنی و موفقیت‌های ورزشی را از دیگر افتخارات مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی بیان کرد: طرح هجرت با همکاری بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در ۱۰ آموزشگاه اجرا و در قالب این طرح مدارس تعمیر و زیباسازی شدند.

فروزان از احداث مدرسه ۱۲ کلاسه با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: بیش از پنج میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به ۹۰۰ فرهنگی پرداخت و ۱۳۲ میلیون تومان از محل مشارکت‌های مردمی جمع آوری شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت