پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 بهمن 1398 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 67733

۲۴ واحد منزل مسکونی درچاروسا افتتاح شد

 با حضور امام جمعه، بخشدار، نماینده کمیته امداد استان، رئیس و کارکنان کمیته امداد چاروسا پروژه های افتتاحی این نهاد افتتاح شدند.

صدای جنوب:

 با حضور امام جمعه، بخشدار، نماینده کمیته امداد استان، رئیس و کارکنان کمیته امداد چاروسا پروژه های افتتاحی این نهاد افتتاح شدند.

ابتدا با حضور در روستای گراب چاروسا یک باب منزل مسکونی به نمایندگی از ۲۴باب منزل مسکونی افتتاح شد.

حجت‌الاسلام صلواتی در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر نماد وحدت، مقاومت و ایثار مردم بصیر ایران اسلامی است.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسب برای تبیین آثار و برکات نظام اسلامی است عنوان کرد: البته مردم فهیم ایران اسلامی به ارزش‌ها و برکات انقلاب آشنایی دارند اما باید بیش از پیش با خدمات، آثار، آرمان‌ها و اهداف این انقلاب و امام راحل آشنا شوند.

وی خواستار توجه کمیته امداد و بنیاد برکت و دیگر نهادهایی که وظیفه ساخت مسکن برای مددجویان دارند شد و افزود: نیاز است توجه شود که در ساخت منازل به طرح منازل ایرانی اسلامی توجه شود.

صلواتی با تقدیر از نهاد کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن و طرح های اشتغال زایی بیان کرد: یکی از نهادهای که توانست در زمینه اشتغال زایی خوب عمل کند کمیته امداد است که واقعا جای تقدیر دارد.

ناصر ارغنده هم در این مراسم با گرمیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین برکات نظام برای مردم و فرصتی برای بازگو کردن خدمات ارزنده نظام و انقلاب برای نسل جدید است.

رئیس کمیته امداد چاروسا یادآور شد: تا قبل از انقلاب، در هیچ جای کشور شاهد ساخت یا چنین پروژه‌هایی نبودیم اما در حال حاضر به برکت انقلاب، مردم در اقصی نقاط کشور شاهد خدمات ارزنده از سوی نظام و انقلاب هستند و امروز ما مسئولین خود را خدمتگذار مردم می دانیم و مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه امروز این منزل مسکونی به نمایندگی از ۲۴ منزل مسکونی افتتاح می شود افزود: مبلغ هزینه شده برای این واحدها ۷۱ میلیارد ریال است و تلاش می شود که تا پایان سال این نوع خدمات ادامه داشته باشد.

همچنین در ادامه با حضور در روستای جاورده یکی از خدمات اشتغالزای کمیته امداد چاروسا هم به نمایندگی از ۱۰۱طرح اشتغال زا افتتاح شد.

علی محودی بخشدار چاروسا در این مراسم دهه فجر را نماد عینی ایثار و مقاومت دانست و یادآور شد: در طلیعه چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام از چنان عظمت و اقتداری برخوردار است که دوستداران نظام به حرکت‌های پیش رو امیدوار و دشمنان نیز در بیم و هراس هستند.

بخشدار چاروسا افزود: دهه فجر در واقع یادآور روزهای حماسه و ایثار بزرگ مردان و شیرزنانی است که همیشه در دین اسلام می درخشیدند.

وی با تقدیر از کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن و طرح های اشتغال زا خواستار توجه بیشتر در زمینه های طرح های اشتغال زا شد.

ناصر ارغنده در خصوص طرح های اشتغال زایی در کمیته امداد چاروسا گفت: این طرح به نمایندگی از ۱۰۱ طرح اشتغال زا افتتاح می شود که اعتبار هزینه شده برای این طرح ها بیش از ۳۲میلیارد ریال هزینه شده که قریب به ۲۵۰نفر با افتتاح این طرح ها شروع به کار کرده و از بیکاری نجات پیدا می‌کنند.

رئیس کمیته امداد چاروسا با بیان اینکه از طرح های اشتغال زا در منطقه حمایت می کند عنوان کرد: نیازمندی این حمایت توجه همه مسئولین جهت کمک به جوانانی است که خواستار اشتغال زایی در منطقه هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت