پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1399 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 72980

جهاد ادامه دارد

توزیع ماسک و دستکش رایگان بین روستائیان شهرستان لنده توسط گروه جهادی مسجد صاحب الزمان (عج)

گروه های جهادی در سخت ترین روز های کرونایی با توسعه خدمات خود در سطح شهرها و روستاها در حال خدمت بی منت به شهروندان هستند.

صدای جنوب 

همدلی و همزبانی ملت ایران در بحرانی ترین روزها از روزهای جبهه و جنگ گرفته تا امروز که با بحران بیماری منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنند برای تمام ملت های جهان به عنوان یک الگویی کم نظیر است.

حضور گروه های مختلف جهادی با حمایت های خوب بسیج و سپاه و سایر ادارات و نهادها باعث شد تا موجی از عشق به انسان های همنوع در میان زنان و مردان ایران اسلامی راه بیفتد و در این راه گروه های جهادی مردمی از ضد عفونی و گندزدایی معابر گرفته تا دوخت و تولید ماسک از عمده ترین خدماتی است که در دشوار ترین روزها توسط این گروه ها در حال خدمات رسانی به آحاد مختلف مردم است.

گروه جهادی مسجد صاحب الزمان(عج) شهرلنده پس از ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری با همکاری سپاه ناحیه لنده و بنیاد علوی امروز با حضور در روستای چهار راه آل طیب اقدام به توزیع ماسک  و دستکش رایگان در میان ساکنین این روستا کردند.

گروه جهادی مسجد صاحب الزمان(عج) از گروه های فعال جهادی است که در مدت یک ماه گذشته در کنار سایر گروه های جهادی توانست خدمات خوبی به مردم شهرستان ارائه دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت