پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1399 ساعت 23:01:: شناسه خبر: 73111

صادرات ۱۵۰ هزار سفال از کارخانه آجر دهدشت در روز

روزانه بیش از ۱۵۰ هزار سفال در کارخانه آجر دهدشت تولید و صادر می‌شود.

صدای جنوب:

مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت با بیان اینکه این کارخانه به صورت ۲۴ ساعته و در چهار نوبت به فعالیت خود ادامه می دهد گفت: عملیات اجرایی این کارخانه سال ۸۸ در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار آغاز شد و در سال ۹۵ به بهره برداری رسید.
رئیس زاده افزود: این کارخانه پیش از این روزانه ۴۵ تن تولید آجر داشت ولی در روزهای اخیر با هدف افزایش محصول مرحله دوم تولید این کارخانه راه اندازی شد.
وی ادامه داد: تمامی مراحل تولید آجر در این کارخانه به صورت ماشینی انجام می‌شود و نیروی انسانی به عنوان کنترل کننده در کارخانه فعالیت دارد.
رئیس زاده با بیان اینکه این کارخانه جز پیشرفته‌ترین و بزرگترین کارخانه های آجر کشور محسوب می‌شود اضافه کرد: خاک ورودی به کارخانه و آجر تولیدی، روزانه در آزمایشگاه کنترل کیفیت بررسی و محصول با کیفیت روانه بازار می‌شود.
وی با بیان اینکه این کارخانه در دو مرحله راه اندازی شده است گفت: مرحله اول با مشکلاتی مواج شد و با توجه به شرایط کنونی کشور روزانه حدود ۱۵۰ هزار سفال تولید می‌شود.
مدیرعامل این واحد تولیدی افزود: سفال‌های تولیدی به مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه و استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال می‌شود.
رئیس زاده به نامگذاری سال ۹۹ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام “جهش تولید” اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در خط تولید، به ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیاز داریم تا خط اول و دوم کارخانه راه اندازی شود.
وی اضافه کرد: همچنین خط سوم کارخانه به تولید آجرنمای نسوز اختصاص داده شده که با راه اندازی آن برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد می‌شود و بیش از ۶۰۰ تن به میزان تولید اضافه می‌شود.
علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه هم در بازدید از این کارخانه با اشاره به اینکه کارخانه آجر دهدشت نقش بسزایی در تولید و رونق منطقه دارد گفت: تلاش می‌شود در راستای تحقق امر جهش تولید و رونق اقتصادی منطقه، مشکلات این کارخانه برطرف شود.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه هم گفت: در این کارخانه ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.
احمد حکیم با اشاره به همکاری این اداره با سرمایه گذاران واحد‌های تولیدی و اشتغال در شهرستان افزود: این کارخانه با ۲۵۰ میلیارد ریال آورده سرمایه گذار، ۱۰ میلیون ریال تسهیلات ارزی و ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی راه اندازی شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت