پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1399 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 73182

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت چرام مانند نرم کشور است/به جای جوسازی فرهنگسازی شود

صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور سرزده از شهرستان چرام بازدید و با حضور در نشست ویژه ای با حضور ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ، فرمانداران چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، مسئولین شبکه بهداشت شهرستان های کهگیلویه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان چرام و برخی مسئولان دیگر در شهرستان چرام برگزار شد ، به بررسی وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان پرداخت.

صدای جنوب:
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار هم در این نشست گفت : رک و شفاف بگویم وضعیت چرام تقریبا مانند نرم کشور است اینکه جوسازی شود بی فایده است باید فرهنگ سازی شود .
جمالی افزود : اینکه به من بگویند مریضی اما غرور داشته باشم عیب است . اولیا الله هم بیمار شده اند و مختص من و شما و بقیه هم نیست. ویروس است هر کسی را می تواند بیمار کند.
وی ادامه داد : سخت ترین کار دنیا قانع کردن ادم احمق است. اینکه اگر من مثبت می شوم سریع بروم تحت درمان قرار بگیریم از عقلانیت است.
جمالی گفت : الان کلونی ها همه خانوادگی بوده اند مثلا یکی از جایی امده بود و مبتلا بوده پدر و مادر را هم مبتلا کرده است.
معاون استاندار خطاب به فرماندار با اشاره به این نکته که بافت چرام عشیره ای است و همه همدیگر را می شناسند گفت : آقای فرماندار کسانی که تمکین نمی کنند را دستگیر کنید و با جدیت  برخورد شود.
وی در پایان گفت : امام جمعه گفتند مشکلات بهداشتی و بیمارستان ما حل شود که من می گویم اگر هم فرهنگ‌سازی شود و هم مشکلات بهداشتی حل شود بی شک بهترین کار صورت گرفته است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت