پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اردیبهشت 1399 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 75246

استاندار کهگیلویه و بویراحمد زنگ خطر کرونا را به صدا در آورد/تشکیل تیم نامحسوس برای رصد عملکرد ادارات

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل سهل‌انگاری‌ها زنگ خطر کرونا را به صدا در آورد.

صدای جنوب:

حسین کلانتری در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تیم نظارت قوی برای نظارت بر بازار از سوی اصناف راه‌اندازی شود.

وی با اظهار نگرانی و انتقاد از عدم رعایت برخی از صنوف در استان گفت: مشاغل کم ریسک فعال  شدند اما پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند.

وی با قدردانی از از فضای مجازی و سایت‌ها که در این ایام همراهی می‌کنند با انتقاد از حضور در برنامه‌های تشییع و خاکسپاری گفت: همه درگذشتگان عزیز ما بودند اما شرایط ایجاب می‌کند که جمع نشوید تا مردم دچار بیماری نشوند.

استاندار با تاکید بر این که از تجمعات و تشییع جنازه‌ها آسیب دیدیم خطاب به برخی صاحبان عزا گفت: این چه دعوتی است که مردم را به خطر می‌اندازید روح مردگان راضی نیست آن‌ها عزیر ما هم بودند اما نباید با جان مردم بازی کرد.

وی با بیان اینکه در برنامه صدا و سیمای استان از مقام درگذشتگان تجلیل می‌شود افزود:
در یک مراسم یک نفر ۲۹ نفر را گرفتار کرد چقدر باید هزینه شود و با یک عدم ملاحظه این همه مشکل درست شود.

استاندار با بیان این که رعایت اصول پیشگیری در بانک‌ها و پیشخوان‌ها مهم است افزود: تصویب کردیم همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها یک نفر مسوول اجرای طرح فاصله گذاری بهداشتی باشد و تا فردا قبل از ساعت اداری این افراد را معرفی کنند و کارگاه آموزشی برای آن‌ها برگزار شود و اختیارات لازم به آن‌ها تفویض شود.

کلانتری گفت: در هر هفته یک جمع‌بندی پایانی از اقدامات دستگاه‌ها داشته باشیم و دستگاه‌های موفق تشویق و با دستگاه‌های ناموفق جور دیگری عمل کنیم.

وی با اشاره به تقسیم بندی شهرها به سفید و زرد و قرمز بر اساس محاسبات گفت: هیچ شهر ما در وضعیت قرمز نیست تنها سه شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند

استاندار با تاکید بر این که بازگشت کرونا در استان ما خطرناک‌تر است چرا که بعضی از استان‌ها پیک را پشت سر گذاشتند و تلفات خود را دادند و عبور کردند اظهار کرد: تفاوت این است که  ما  کنترل کردیم و اگر این کنترل رها شود آسیب زیاد می‌شود و تلفات زیادی خواهیم داد.

وی گفت: یک تیم نامحسوس می گذاریم و عملکرد همه ادارات را زیر نظر قرار می‌دهیم تا کارها به درستی انجام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت