پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:02:: شناسه خبر: 75813

برای دومین سال پیاپی ؛ شورای آموزش وپرورش دهدشت رتبه اول استان را کسب کرد /تجلیل استاندار از علی پورک پور /+تصاویر

برای دومین سال پیاپی و با بررسی شاخص ها و معیارهای مورد نظر آموزش وپرورش دهدشت با کسب حداکثر امتیازها موفق شد رتبه اول استان را کسب کند.

صدای جنوب:

در آئینی با حضور استاندار ،نماینده ولی فقیه در استان ،مدیر کل آموزش وپرورش و اعضای شورای آموزش وپرورش استان از شورای آموزش وپرورش دهدشت به عنوان شورای برتر استان تجلیل شد.
به گزارش صدای جنوب،  ،برای دومین سال پیاپی و با بررسی شاخص ها و معیارهای مورد نظر آموزش وپرورش دهدشت با کسب حداکثر امتیازها موفق شد رتبه اول استان را کسب کند.
مدیر آموزش وپرورش دهدشت با اعلان این خبر گفت : همکاری و تعامل اعضای شورای آموزش وپرورش شهرستان و تلاش کادر اداری و همراهی ،مسئولیت پذیری و برنامه ریزی همه واحدها منجر به این اتفاق مهم شد و برای دومین سال پیاپی این افتخار نصیب کهگیلویه شد.
علی پورک پور گفت : این موفقیت حاصل تلاش همکاران خوب و دلسوز ما است و باید از فرماندار کهگیلویه ،امام جمعه فعلی و سابق دهدشت ،اعضای محترم شورای آموزش وپرورش که همواره در کنار آموزش وپرورش بوده و هستند تشکر کنم .
پورک پور افزود : مجموعه آموزش وپرورش دهدشت با حمایت مدیر کل محترم و شورای معاونین با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های خوب شهرستان در مسیر خوبی گام بر میدارد و کسب رتبه برتر استانی در دو سال متوالی نشان این ادعا است‌
وی ادامه داد ؛ همراهی رسانه های شهرستان دلیلی دیگر بر موفقیت های آموزش وپرورش است چرا که معتقدم رسانه ها به عنوان یکی از اضلاع مهم توسعه در تمامی ابعاد آن همواره یاریگر ما بودند و صمیمانه از همه انها که با قلم و نگارش خود در کنار ما بودند تشکر می کنم.
وی آینده آموزش وپرورش شهرستان را امیدوار کننده دانست و گفت : هیچ افتخاری برای ما بالاتر و مهم تر از موفقیت دانش اموزان نیست چرا که دانش اموزان اینده سازان کشور هستند و خود را موظف می دانیم برای تداوم این موفیقت ها از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

پورک پور در پایان ضمن تقدیر از استاندار ، نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل آموزش وپرورش گفت : شرایط کرونایی در ایران و به تبع آن شهرستان هیچگاه باعث نشد روند آموزش تعطیل شود و به یاری خدا از روز شنبه هفته اینده بازگشایی مدارس به صورت حل مشکلات آموزشی دانش اموزان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مورد نظر وزارت بهداشت انجام خواهد گرفت و از تمامی ادارات و نهادهای شهرستان و رسانه برای انجام این کار مدد می طلبیم و انشالله این ایام به خوبی و سلامت به پایان برسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت