پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1399 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 76183

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

در دنیای امروز که سرعت انتشار اخبار و رویدادها پیشرفت چشمگیری داشته بی شک مسئولیت روابط‌عمومی ها نیز مهم و دوچندان شده است.

صدای جنوب:

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن  پیام به شرح زیر است:

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات تنها یک عنوان در صفحه ای از تقویم نیست، بلکه بهانه ای است تا از پل ارتباطی دستگاه اجرایی، نهاد و سازمان با محیط بیرون که همان روابط عمومی است قدردانی و زحمات آنها ارج نهاده شود.
در دنیای امروز که سرعت انتشار اخبار و رویدادها پیشرفت چشمگیری داشته بی شک مسئولیت روابط‌عمومی ها نیز مهم و دوچندان شده است.
روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، چرا که تمامی فعالان در این زمینه با  شور و نشاط، بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و همچنین ابتکارات در حوزه‌ی اداری خود گام برمی‌دارند و مدام در حال ایده پردازی و فعالیت می باشند و اگر عشق به کار نباشد نمیتوان در این حوزه وارد شد.
بر این اساس روابط عمومی با انتقال اطلاعات شفاف پیرامون اهداف، عملکرد و نظرات مدیریت حوزه کاری متبوعش به مخاطبان از یکسو و جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل بازخورد عملکرد سازمان متبوعش در افکار عمومی و انتقال آن به مجموعه مدیریتی از سوی دیگر، وظیفه دارد تا مغز متفکر، چشم بینا، زبان گویا، گوش شنوا، دست اجرایی و پای پیشرفت یک سازمان باشد.

امید است، با به کارگیری مهارت و دانش در راستای اعتلا و ارتقای فرهنگ مدنی، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید » مزین شده است با همیاری گسترده درون و برون سازمانی و آگاهی رسانی اصحاب روابط عمومی بتوانیم بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش نماییم.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۷اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات مراتب تقدیر و سپاس را از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات اعلام داشته و از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان، توفیق روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.

علی رضا نیکویی زاده

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت