پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اردیبهشت 1399 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 76302

۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/یزدان پناه:این بیمار در شهرستان بویراحمد شناسایی و از خوشه های جدید است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و هشتمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و هشتمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۴۶ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ها یاسوج؛ ۱ مورد مثبت گزارش شده است.
وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۵۹۱ بیمار رسید.
دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: این بیمار در شهرستان بویراحمد شناسایی و از خوشه های جدید بوده است.
وی با اشاره به توصیه های بهداشتی، اذعان داشت: بهترین راه برای محافظت از خود در برابر بیماری کرونا رعایت مداوم بهداشت دست‌ها است. با این کار ویروسی که ممکن است بر روی دست‌هایتان باشد نابود شده و از عفونتی که پس از تماس دست‌ها با چشم، دهان یا بینی بوجود می‌آید، جلوگیری می‌شود.
دکتر یزدانپناه گفت: هیچ مدرکی وجود ندارد که باور کنیم هوای گرم می‌تواند ویروس کرونای جدید یا هر بیماری ویروسی دیگری را نابود کند.
دبیر ستاد کرونای استان در پایان‌ گفت: با توجه به بازگشایی مدارس جهت رفع اشکال، انتظار داریم که اولیاء و معلمان در اجرای توصیه های بهداشتی، بیشترین دقت و حساسیت را داشته باشند و در اجرای کامل پروتکل های بهداشتی همراه و همیار ما باشند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت