پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اردیبهشت 1399 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 76396

در آیین رزمایش مومنانه مطرح گردید:

حمایت از شرکت ها و واحد‌های آسیب دیده از کرونا/قدردانی از رسانه هادر اطلاع رسانی شیوع کرونا

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانی با بافت روستایی و عشایری که حاشیه‌نشین زیاد داریم، حاشیه شهرهای ما عمدتا کسب و کار خود را از دست دادند که باید ستاد اجرایی فرمان امام کمک بیشتری کند.

صدای جنوب:

سردار حمید خرمدل در آیین رزمایش مومنانه و توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی که در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد اظهار کرد: همه در استان دست به دست هم دادند تا در خصوص مبارزه با ویروس کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های موفق کشور باشد.

سردار خرمدل همچنین از تلاش‌های اصحاب رسانه در این مدت قدردانی کرد و گفت: از روزی که ویروس آمده رسانه ها در کنار مسوولان بودند و در آگاه سازی و اطلاع‌رسانی عملکرد خوبی داشتند.

این فرمانده با بیان این که اتفاقات بزرگی در کشور و استان بعد از شیوع ویروس صورت گرفته است افزود: اتحاد مثال زدنی رقم زده شد به نحوی که حضرت آقا فرمودند کاش کسی مثل شهید آوینی بود و این وقایع را مستند می‌کرد.

فرمانده سپاه فتح استان با بیان این که استان در دو بعد پیشتاز بود اظهار کرد: در روز ۱۳ بهمن ماه ستاد کرونا را در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل دادیم در حالی که دولت خیلی بعد یعنی در اسفندماه موضوع را اعلام کرد

وی با بیان اینکه همه در بحث مدیریت بحران وارد عمل شدیم خاطرنشان کرد: استان ما در کشور برتر شد و معاون رئیس‌جمهور قدردانی کرد و معاون وزیر بهداشت بر آن صحه گذاشت.

این فرمانده در ادامه به لبیک گفتن فرمان رهبری در استان مبنی بر کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: ستاد رزمایش مومنانه در استان راه‌اندازی شد و با کمک همه تاکنون ۷۵ هزار بسته در استان توزیع شده تا چند روز آینده این تعداد به ۸۵ هزار بسته می‌رسد که به غیر از این دیگران هم خودشان کارهایی انجام داده‌ا‌ند.

وی گفت: همه دستگاه‌ها کمک کردند سامانه‌ای طراحی کردیم و ۵۸ هزار خانوار شناسایی شد اما در مجموع ۱۱۴ هزار خانواده استحقاق کمک را دارند.

فرمانده سپاه فتح با قدردانی از خیرین و دستگاه‌هایی که کمک کردند گفت: در کهگیلویه یک هم استانی ۵ هزار بسته با هزینه یک میلیارد تومانی اهدا کرد و شرکت نفت هم کمک میلیاردی کرد و توزیع شد و در مجموع اتفاقات خوبی صورت گرفته و این روند ادامه پیدا می‌کند.

خرمدل با بیان این که کرونا ضربه مهلکی به اقتصاد به خصوص استان ما وارد کرد افزود: با کمک استاندار ستادی بعد از ماه مبارک رمضان تشکیل می‌شود تا شرکت‌ها و واحدهای آسیب دیده مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به تلاش‌های وافری که در استان برای مقابله با کرونا صورت گرفت به دو مورد اشاره کرد و گفت: یک شرکت تولید الکل تعطیل شده داشتیم که راه اندازی شد و واحد بهداشتی و آرایشی سینره هم وارد عمل شد و امروز به سایر استان‌ها مواد ضد عفونی کننده ارسال می‌کنیم.

فرمانده سپاه فتح افزود: در تولید ماسک اصلا دچار مشکل نشدیم و روزانه فقط سپاه ۲۰ هزار عدد ماسک تولید کرد و الان وضعیت پایداری داریم و نقاهتگاه‌ها راه‌اندازی شده چرا که در استان برکتی به نام انسجام وجود داشت تا این اتفاقات خوب رقم بخورد.

وی خطاب به نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان گفت: استان ما را ویژه‌تر ببینید استانی با بافت روستایی و عشایری که حاشیه‌نشین زیاد داریم، حاشیه شهرهای ما عمدتا کسب و کار خود را از دست دادند که باید ستاد اجرایی فرمان امام کمک بیشتری کند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت