پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1399 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 79179

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد رو به افزایش است

دکتر یزدان پناه گفت :تاکنون ١۴ هزار و‪١٠٠ تست از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده که مانند دو هفته گذشته درصد موارد مثبت تست های گرفته شده در حال افزایش می باشد .

به گزارش صدای جنوب‌ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه سه بیمار نیز در بخش های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ٧٨٧ نفر می باشد .

وی ابراز داشت: تاکنون ١۴ هزار و‪١٠٠ تست از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده که مانند دو هفته گذشته درصد موارد مثبت تست های گرفته شده در حال افزایش می باشد .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز نیز جواب ١٩١ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روزهای گذشته روندی صعودی داشته است و بیشترین موارد مثبت در شهرستان گچساران گزارش شده است .درصدی از کسانی که به کووید ١٩ گرفتار شده اند ایمنی در آنها بوجود نمی آید و می توانند دوباره آلوده به این بیماری شوند و خانواده و اطرافیان خود را نیز دچار این بیماری نمایند .
استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی ،عدم شرکت در تجمعات ، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری ،شستن مکرر دست ها‌ ، عدم مراجعه به فروشگاهها و مراکزی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند و عدم پذیرش مهمان از سایر نقاط کشور از مهمترین توصیه های دانشگاه به مردم است.
امیدواریم که مردم استان ضمن عمل به توصیه های بهداشتی از مسافرت به استان های مجاور که در وضعیت قرمز یا هشدار قرار دارند و نیز از پذیرش مهمان از سایر نقاط کشور خودداری کرده و سلامت خود و مردم را به خطر نیندازند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت