پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آبان 1399 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 88036

ترخیص خودروهای توقیفی به دفاتر پلیس + ۱۰ واگذار شد

رئیس پلیس راهور کهگیلویه گفت: ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ انجام می شود و مالکان می توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به آزادسازی خودرو خود اقدام کنند.

صدای جنوب :

رئیس پلیس راهور کهگیلویه گفت: ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ انجام می شود و مالکان می توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به آزادسازی خودرو خود اقدام کنند.

 

سرهنگ سید مسعود جهان‌بین، رئیس پلیس راهور کهگیلویه اظهار داشت: رانندگانی که خودروی آنها توقیف شده است برای تحویل خودروی خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ‌ها و مراکز اجرائیات مراجعه کنند.

وی بیان کرد: پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مأمور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می شود.

جهان‌بین تصریح کرد: در این مرحله متصرف یا مالک با در دست داشتن مدارک(قبض سفید پارکینگ، سند یا کارت، صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت، کارت شناسایی معتبر و گواهینامه متصرف به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و مدارک وی اسکن و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می‌ کند.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه اظهار کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +۱۰ (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران واحد ترخیص راهور کهگیلویه ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف یا مالک ارسال می‌شود.

جهان بین اضافه کرد: در صورتی که پرونده ارسالی از نظر واحد ترخیص راهور کهگیلویه مورد تأیید بوده پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف یا مالک ارسال و پس از پرداخت آن جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه کند.

وی گفت: در این طرح پیش بینی می شود ۸۵ درصد از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ انجام و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت می‌شود و به صورت حضوری انجام می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت