پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1399 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 88138

به همت بنیاد علوی صورت گرفت:

بهره برداری از طرح آبرسانی به ۴ روستای شهرستان لنده+تصاویر

طرح آبرسانی به ۴ روستای حومه غربی شهرستان لنده به همت بنیاد علوی تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، فرماندار شهرستان لنده در بازدید از طرح آبرسانی به چهار روستای بخش مرکزی گفت: چهار روستای حومه غربی شهرستان لنده شامل روستا‌های دره بنگ، سفی خانی، نرگسی و گندم زار که تا کنون بوسیله تانکر آبرسانی می شد.

سید خدادوست موسوی با بیان اینکه عملیات آبرسانی به این روستاها به همت بنیاد علوی آغاز شد افزود: طول این مسیر‌ها شش کیلومتر و پانصد متر با لوله ۲ اینچ از نوع پلی ایتلین و اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه برای ذخیره سازی آب شرب این روستا‌ها، منبع ۵۰ متر مکعبی بتن آرمه ساخته شد گفت: پیشرفت کاری این طرح از لحاظ کیفی و کمی مطلوب است و تا دهه فجر امسال این طرح به بهره برداری می رسد.

مسئول پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: ماموریت بنیاد علوی در شهرستان لنده محرومیت زدایی است و به همین منظور این بنیاد تا کنون در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، مذهبی و بهداشت و درمان خدمات شایانی را ارایه داده است.

مراد پور افزود: این بنیاد روستاها و مناطق محروم و کمتر برخوردار را در این شهرستان شناسایی و نیازهای آنها را اولویت بندی و خدمات رسانی می کند و امیدواریم بتوانیم مشکلات این مناطق را برطرف کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت