پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1395 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 8870

کهگیلویه و بویراحمد در سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص)غرق در ماتم و عزا شد

قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از شب گذشته و امروز عشق ،ارادت و دلدادگی خود را نسبت به آخرین فرستاده الهی و امام حسن مجتبی (ع) نشان دادند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کهگیلویه وبویراحمددرسالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)وسبط اکبرش به سوگ نشست
به گزارش صدای جنوب،همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت جانسوز پیامبرنور و رحمت، فخر کائنات ، رسول مهربانی ها حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) جای جای کهگیلویه وبویراحمد غرق در عزا و ماتم شد.

قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از شب گذشته و امروز با نصب پارچه نوشته های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه ها و مکان های عمومی عشق و ارادت و دلدادگی خود را نسبت به آخرین فرستاده الهی و امام حسن مجتبی (ع) نشان دادند.
ارادتمندان و شیفتگان نبوی و دوستداران اهل بیت (ع) در قالب دسته های سینه زن و زنجیر زن از مناطق مختلف شهرهای این استان به سمت حرم مطهر امام زادگان، مساجد، تکایا و حسینه ها در غم جانکاه آخرین فرستاده خدا و نوه گرامی اش امام حسن مجتبی (ع) به سوگ نشستند.
امروز حسینیه ها، مساجد و خیابانهای شهر یاسوج سراسر صحنه عشق نوازی و دلدادگی و ارادت شیفتگان مکتب نبوی و تشیع علوی بود.
مسجد جامع شهر یاسوج امروز جوابگوی خیل جمعیت مشتاق و ارادتمند به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) نبود و بسیاری از عزاداران واراتمندان در بیرون از مسجد به یاد مظلومیت خاندان رسول الله اشک ماتم و عزا ریختند.

دردهدشت دسته های عزاداری خودرابه مسجدجامع این شهررساندند و درسوگ رحلت حضرت محمد(ص)عزاداری کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت