پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1399 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 89819

پیام تسلیت مسئولین شهرستان لنده بمناسبت درگذشت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد گچساران

مسئولین شهرستان لنده در پیام هایی جداگانه درگذشت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد گچساران را تسلیت گفتند.

صدای جنوب شهرستان لنده

پیام تسلیت فرماندار لنده به مناسبت درگذشت دکتر آبانگاه

 

فرماندار شهرستان لنده در پیامی درگذشت شادروان دکتر علی آبانگاه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنده متن پیام مهندس موسوی به شرح ذیل است:

بازگشت همه بسوی اوست

خبر تأسف ‌بار فقدان استاد گرانقدر شادروان دکتر آبانگاه، استاد برجسته دانشگاه موجب اندوه فراوان شد.
بی تردید این واقعه اسفناک، فقدانی جبران ناپذیر برای جامعه دانشگاهی و ضایعه ای عظیم در مجموعه علمی استان به شمار می رود.

با نهایت تاثر و تاسف، درگذشت آن مرحوم را به خانواده داغدارشان، جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و مردم شریف شهرستان لنده تسلیت عرض نموده، از پیشگاه ایزد منان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

*********

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون
جانبازان اسوه های درخشان ایثار وجهاد ونمادهای جاویدان سلحشوری، شجاعت و مردانگی هستندکه وجودشان ، جامعه را بایاد شهدا عطر آگین می کند .
ایثارگران بزرگوارانی که در دفاع از ارزشهاوکیان اسلامی ار بهترین وارزشمند ترین سرمایه های خود گذشتند وبدون شک نام ویاد جاودانشان به عنوان اسوه و الگوی صبر وفداکاری برای همیشه در صفحه زرین سراسر حماسه وسر افرازی مردمان این سرزمین می درخشد.
اینجانب این ضایعه تلخ درگذشت دکتر علی آبانگاه را به تمامی اساتید ودانشجویان دانشگاه آزاد واحد گچساران وبیت مکرم ومعظم ایشان ومردم شهید پرور شهرستان لنده تسلیت می گویم امیدوارم روح بلند آن جانباز فداکار وانقلابی در جوارارواح پاک طیبه شهدا ، مشمول رحمت ومغفرت ورضوان الهی باشد.

افراخته
رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان لنده

*******

متن پیام تسلیت مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده
انا الله و انا الیه راجعون
«ألم تر أنّ الله انزل من السّماء ماء فأخرجنا به ثمرات مختلفا ألوانها ومن الجبال جدد بیض وحمر مختلف ألوانها وغرابیب سود/سوره مبارکه فاطر آیه ۲۷
آیا ندیدی خداوند از آسمان آبی فرو فرستاد که بوسیله آن میوه های رنگارنگ (از زمین) خارج ساختیم و از کوه ها نیز (به لطف پروردگار) جاده هایی آفریده شده سفید و سرخ و به رنگ های مختلف گاه به رنگ کاملاً سیاه
 علما ومحققین ودانشمندان. در خداشناسی. عمیقتر ودقیق تر هستند  وعبودیت را خوب ترجمه میکنند وجامه عمل میپوشانند .
خبر درگذشت محقق و اندیشمند بزرگ.  رزمنده وجانباز جنگ تحمیلی که افتخار همرزمی ایشان را داشتم  ؛ جناب آقای دکتر آبانگاه  رحمه اله علیه؛ که از افراد باسواد وچهره علمی ونخبه منطقه و استان  و جانشین بسیج اساتید دانشگاه بودند به شدت مردم و جامعه دانشگاهی را متاثر نمود.
دکتر علی آبانگاه حقیقتا هم رزمنده جبهه حق بود  و هم سنگربان علم و  دانش وبا تلاش وپشتکار  زائدالوصف خود الگوی تلاش مضاعف وکوشش ومدیریت در زندگی بودند.
فقدان  این چهره علمی  و با دانش  ؛استاد دانشگاه  ونخبه منطقه واستان را خدمت جامعه علمی ودانشگاهی  بسیجیان وجانبازان  همکاران  مرحوم ومردم شریف  استان  وخصوصا هم شهریانم درشهرستان  لنده  تسلیت عرض نموده وازخداوند متعال برای مرحوم طلب رحمت ومغفرت وعلودرجات نموده وبرای بستگان و  بیت شریف ایشان  صبری جزیل خواهانم.
سید محمود الهی نیا
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده
*******
متن پیام تسلیت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
هنر نمایش تیاتر وتعزیه خوانی شهرستان لنده با نام هنرمندان توانمند و مخلصی عجین شده است که از جان ودل مایه گذاشته و در جاودانگی این هنر دینی و مذهبی تاثیر به سزایی داشته اند.
نام دکتر علی آبانگاه از سالهای نوجوانی و جوانی تا هم اینک در کنار اهالی  تیاتر وتعزیه خوانی شهرستان خوش می‌درخشد.
حضور ایشان در  اجرای نمایش تیاتر وتعزیه خوانی شهرستان و کمک به ترویج هنر نمایش و تصحیح نسخ تعزیه و اجرای این هنر به جهت مطالعه و تحقیق و تدریس در رشته تاریخ باعث شد تعزیه خوانی شهرستان در مسیری بهتر قرار گیرد.
اما ضایعه درگذشت  ناگهانی زنده یاد استاد گرامی دکتر علی آبانگاه همه اهالی محترم فرهنگ و هنر ورسانه شهرستان را در بهتی عجیب فرو برد.
اینجانب این ضایعه بزرگ را به اهالی محترم فرهنگ و هنر ورسانه شهرستان و استان و کشور،جامعه دانشگاهی و عموم مردم شریف شهرستان لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می کنم.
اسماعیل زارعی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده
******

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت