پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1399 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 90661

رشد ۵۶ درصدی اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در بودجه سال آینده/قدردانی استاندار از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

حسین کلانتری در نشست شورای برنامه‌ریزی با اشاره به رشد ۵۶ درصدی اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد درلایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: رشد این میزان از بودجه استان در حالی است که میانگین رشد کل بودجه کشور ۲۰ درصد است.

صدای جنوب :

حسین کلانتری در نشست شورای برنامه‌ریزی با اشاره به رشد ۵۶ درصدی اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد درلایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: رشد این میزان از بودجه استان در حالی است که میانگین رشد کل بودجه کشور ۲۰ درصد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر کسی می‌خواهد، انتقاد کند اما انصاف را هم مدنظر داشته باشد، گفت: نمایندگان استان در مجلس برای رشد بودجه استان زحمت کشیدند خودم ۱۰ جلسه در تهران گرفتم و ۲۶ مکاتبه با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر وزارتخانه‌ها داشتم و نتیجه این جلسات افزایش اعتبارات استان در بودجه ۱۴۰۰ است.
وی با اشاره به شاخص جمعیت در بودجه گفت: علی‌رغم اینکه در شاخص جمعیت وضعیت مطلوبی نداریم اما سرانه اختصاص یافته به ۴ استان از جمله کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک میلیون تومان است که باید از دولت قدردانی کنیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چند اتفاق خوب در حال رخ دادن است، گفت: هیئتی از وزارت کار آخرین همین هفته برای سرمایه‌گذاری در سد آبریز وارد استان می‌شوند ضمن اینکه مبلغ ۳۶۰ میلیارد تومان هم به سد تنگ سرخ اختصاص داده شد.
وی خطاب به برخی از منتقدین گفت: آنهایی که می‌گویند کار عمرانی کجاست این هم از کار عمرانی.نیروهای استان تا زمانی که در وزارتخانه‌ها سمتی داشتند زحمات زیادی برای ارتقاء استان کشیده و می‌کشند.
کلانتری در ادامه سخنان خود در شورای برنامه‌ریزی از نماینده ولی‌فقیه در استان قدردانی کرد و یادآور شد: با حضور آیت‌الله حسینی جلسه‌ای با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برگزار شد که به جزء پروژه فرآوری گیاهان دارویی باشت دو پروژه دیگر برای سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مشخص می‌شود.
استاندار با تاکید بر تهاتر بانکی دستگاه‌ها گفت؛ از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم یک هزار تومان اسناد خزانه برگشت داده شود.سال ۹۸ در این خصوص خوب عمل کردیم امسال هم این رویه خوب ادامه داشته باشد البته برخی دستگاه‌ها مانند دانشگاه‌ها می‌توانند اعتبارات خود را به سال آینده ارجاع دهند که مانعی ندارد.
وی با تاکید بر رفع مشکل آبداران گفت: رسیدگی به این موضوع به لحاظ سیستمی و قانونی کار ما نیست اما با آب و فاضلاب جلسه گرفتیم تا این موضوع رفع شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این موضوع مهم که جذب در ادارات تنها از طریق استخدامی‌ها خواهد بود، افزود: هیچ جذبی بدون آزمون انجام نمی‌شود و هیچ‌گونه سفارش، تلفن، نامه و یادداشت برای جذب در ادارات پذیرفتنی نیست و با رعایت عدالت آزمون و مصاحبه برگزار می‌کنیم.
کلانتری با تذکری به دستگاه‌ها گفت: از هیچ دستگاهی نمی‌پذیرم که معترضین آن دستگاه تجمع و اعتراض کنند چنین چیزی را از هر دستگاهی مشاهده کنم نمی‌پذیریم و آن دستگاه اخطار می‌گیرد مدیران دستگاه‌ها هم موظف‌اند قبل از اینکه نارضایتی‌ها به اعتراض و تجمع کشیده شود ورود کرده و آن را حل و فصل کنند.
 وی در پایان با اشاره به وضعیت کرونا و شرایط بهتر نسبت به ماه‌های گذشته خاطرنشان کرد: ذره‌ای تعلل باعث می‌شود به وضعیت قرمز بازگردیم لذا تلاش کنیم وضعیت مناطق زرد سفید و نارنجی زرد شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت