پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1399 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 90911

تجلیل نماینده سابق کهگیلویه بزرگ از اقدام امام جمعه و اعضای شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه در تکریم آمیراحمد تقوی

در راستای تکریم مفاخر شهرستان نامگذاری یکی از کتابخانه‌های عمومی دهدشت به آمیراحمد تقوی مرداد امسال و در آستانه سالگرد آن عالم فقید در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسید.

صدای جنوب :

نماینده پیشین مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس از اقدام امام جمعه و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان در تکریم آمیراحمد تقوی قدردانی کرد.

در متن نامه عدل هاشمی‌پور ضمن تسلیت ایام فاطمیه و بزرگداشت حماسه۹دی امده است:نامگذاری کتابخانه مرکزی شهرستان کهگیلویه به نام حضرت حجه الاسلام والمسلمین زنده یاد حاج آمیر احمد تقوی (ره) در خور تحسین و شایسته سپاسگزاری است.

هاشمی‌پور در ادامه نوشت: بدینوسیله مراتب خرسندی، سپاس فراوان و امتنان ویژه خود را نسبت به این اقدام ارزشمند و ماندگار اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه در رأس حجه الاسلام دکتر وحدانی فر امام جمعه ی فرهیخته ی شهر دهدشت اعلام  می نمایم.

وی اضافه کرد: بی شک، تأمین نیازمندی‌های علمی طلاب، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و علاقمندان در رشته‌های مختلف و متعدد، نیازمند حسن توجه، تأمین اعتبار و استفاده از فن آوری‌های نوین در این مرکز است.

هاشمی‌پور ابراز امیدواری کرد که این مهم با اهتمام خاص و به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به یقین گرامیداشت مقام شامخ روحانیت، حوزه‌های علمیه و جامعه دانشگاهی بر مسئولان، متولیان و رهپویان علم و معرفت ضرورتی انگار ناپذیر است.

هاشمی‌پور در پایان آورده است: برای همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقات روز افزون به همراه سلامتی و سربلندی در تمامی مراحل زندگی از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت