پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1399 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 93607

در جلسه شورای سلامت و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لنده مطرح شد:

فرماندار لنده/ در بحث ویروس کرونا با هیچکس تعارف نداریم+تصاویر

جلسه شورای سلامت و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لنده در سالن جلسات فرمانداری با حضور اعضای شورای سلامت و به مدیریت فرماندار برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مدیر شبکه بهداشت و درمان گفت: در ابتدا تقدیر و تشکر میکنم از ارگانها،نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی که باعث شده شهرستان ما زرد شود و انشاالله همه ما تلاش کنیم که این روند تغییر کند.

مهندس نعمتی افزود: بحث کرونا انگلیسی با شیوع بالا و درصد کشندگی ۳۰ درصد از کرونا قبلی بالاتر است.

وی ادامه داد: انتظار داریم ، در بحث تجمعات همه ادارات کمک کنند و ورود کنند که جلو تجمعات در شهرستان گرفته شود .

مهندس نعمتی در بحث بازگشایی مدارس گفت: با توجه به موج جدیدی که بوجود آمده انتظار داریم کلاس ها غیر حضوری برگزار بشود.

وی تصریح کرد: کل نمونه هایی که در بهمن ماه انجام دادیم ۷۵۳ نمونه بوده که ۹۲ مورد مثبت داشتیم و در حال حاضر نزدیک به ۴۵ بیمار قرنطینه داریم و ۴ مورد بستری وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: تیم های عملیاتی سردار شهید سلیمانی با بیش از ٢٧تیم ٩نفره مشغول فعالیت در سطح شهر و ١۴تیم در سطح روستاها مشغول کار هستند.
وی افزود:اثرات خوبی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بحث کاهش وضعیت کرونایی شهرستان داشته ایم که امیدواریم در ادامه نیز تاثیرات خوبی در کاهش این بیماری داشته باشد.
محمدباقر رضایی گفت:بیش از ١٨هزار ماسک سه لایه بین مردم توزیع شد که در بین تمام اقشار مختلف و گروه های صنفی به همراه بسته های حمایتی نیز در قالب طرح کرونا توزیع شده است.
وی گفت:بیش از ٧٠٠بسته معیشتی به همراه بیش از ده هزار قرص نان توسط بسیج به بیماران کرونایی در سطح شهرستان توزیع شده است.
تورج رزمجو در ادامه گفت: بحث ویروس کرونا یکی بحث فراگیر و جهانی است که اقدامات خوبی در تهیه واکسن صورت گرفته است.وی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونای انگلیسی و قرار گرفتن در آستانه سال نو و افزایش دید وبازدهای نوروزی باید خیلی مراقب باشیم.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:وضعیت شهرستان لنده امروز زرد است که باید شرایط به گونه باشد که این مهم برای مردم هنوز مهم باشد نه اینکه عادی انگاری شود.

وی افزود:افزایش نظارت بر بازار و اجرای پروتکل های بهداشتی باید حتما در دستور کار اعضای ستاد مبارزه با کرونا قرار گیرد تا به شراط آبی برگریدیم.

رزمجو گفت:هیچ تعارفی با هیچ کس در بحث سلامت مردم نداریم و باید روند اجرایی مبارزه با این بیماران و متخلفین باید با قاطعیت صورت گیرد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: در بحث مراسمات عزاداری  و عروسی ها باید این مهم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در بحث مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و باید برابر مصوبات این مهم صورت پذیرد، لذا در صورت بازگشایی مدارس نیز باید تمام پروتکل های بهداشتی نیز رعایت شود.

رزمجو گفت: در خصوص فعالیت های ورزشی در محیط باز و بسته باید همکاری های لازم صورت گیرد.

وی گفت:سپاه در همه بحران ها خط مقدم و پیشران اقدامات مختلف است و اقدامات آن در جنگ کرونا نیز قابل تحسین است و اقدامات مجموعه های آن باعث خدمات شایسته ای به مردم شده است.

وی گفت:تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی در سطح کشور نیز قابل تحسین است و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم که امنیت فراگیر ما را تامین می کنند.

رزمجوگفت: در آستانه سال نو قرار داریم و باید از هم اکنون خودمان را برای یک موج مهم و اساسی کرونا آماده کنیم و باید همه در بحث پیشگیری از کرونا و پرهیز از دورهمی ها باید به عنوان یک مهم در سطح جامعه تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد:بازدید از ادارات در دستور کار است و باید ادارات قوانین را رعایت کنند و از تجمع در ادارات باید پرهیز شود و این مهم باید رعایت شود و بحث ضد عفونی نیز در دستور کار قرار گیرد.

تصاویر تکمیلی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت