پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1395 ساعت 07:09:: شناسه خبر: 9448

یادداشت/

موحد واستمرار خدمت

امروز تنها ابزار موحد ایشان برای خدمت ابرو و اعتبار چندین ساله در این نظام است که با کمک ان به میدان امده و ان را برای جل مشکلات مردم هزینه می نماید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

موحد و استمرار خدمت

روح الله قابضی – مدتی بود بنا داشتم در خصوص فعالیتهای حجه السلام موحد پس از انتخابات سال گذشته مطلبی بنویسم تا اینکه اخیرا برخی مطالب در خصوص ایشان در رسانه های استانی منتشر شد .فرصتی شد مطالبی را به استحضار خوانندگان محترم برسانم. این نکته را هم اضافه کنم این مطلب هیچ گونه ارتباطی با نماینده فعلی کهگیلویه جناب اقای هاشمی ندارد .حقیر برای ایشان در خدمت به مردم ارزوی توفیق دارم انشا اله قضاوت هم با مردم و موکلین خواهد بود. لذا از همه دوستان نویسنده هم درخواست داریم در خصوص ارزیابی نمایندگان یا دولت مردان هم استانی بدون تعصب و منصفانه سخن بگویند و وارد مسایل حاشیه ای نشوند و اجازه دهند مردم قضاوت کنند چون خود بهترین قاضی هستند.
خدمت و خدمت رسانی به محرومین مفهوم و واژه ای است که با جناب اقای موحد عجین و همراه شده است.چه در دوره قبل از نمایندگی چه در دوره ۲۰ ساله نمایندگی و چه دره پسا نمایندگی .متاسفانه در کشور ما و به خصوص مناطق محرومی مثل استان ما خدمت خدمت رسانی و تواضع و فروتنی و پاسخگویی و سرکشی و دیدار و.. اصطلاحاتی است که فقط در دوره تبلیغات انتخاباتی معنی و مفهوم داشته و جنبه عملی پیدا میکند و به عبارتی تواتر زمانی انها چهار ساله است.اما طبق تجربه ما و شواهد و قراین فراوان این موضوع در خصوص جناب اقای موحد مصداق نداشته و خدمت و خدمتگذاری به مردم نزد ایشان دایمی همیشگی است.بعد از انتخابات اسفند ماه سال گذشته و فوت غم انگیز و کمر شکن فرزند جوان ایشان خیلی ها فکر می کردند که دیگر موحد را تمام شده باید فرض کرد.واقعیت این است که خود حقیر هم همین تصور را داشتم.تا اینکه از یکی از دوستان شنیدم ایشان در مکانی با برخی افراد قرار ملاقات می گذارد فکر کردم مکان خصوصی و برای افراد خاصی باشد تا اینکه برای موضوعی خدمت ایشان رسیدیم در خیابان مطهری.فکر کردم خودم تنها هستم و طبق قرار رفتم انجا .دیدم تصور من اشتباه بوده. محل مورد نظر یک واحد اپارتمان اداری است که صرفا برای دیدار با مردم و پیگیری مشکلات انها است و تعداد زیادی از هم استا نیها در نوبت ملاقات هستند.اگر صرفا هزینه این دفتر و تجهیزات و کادر دفتری و سایر هزینه ها را حساب کنیم مبلغ کلانی خواهد بود. خود شاهاد بودم برای حل مشکلات مردم امکان و رابطه ای که داشتند استفاده و یا به عبارت بهتر رو می زدند. در اینجا سوالی به ذهن می رسد که چه کسی حاضر است چنین کاری انجام دهد.کدام یک از مدعیان خدمت به محرومین حاضرند ابرو و اعتبار چند ساله خودشان را به دست بگیرند و برای دیگران هزینه کنند.دیگرانی که نه نسبتی داشته باشند و نه چشمداشتی .دیگرانی که فقط جرم اصلی انها محرومیت و به عبارتی نداشتن پارتی و رابطه است.امروزه به عینه می بینیم خیلی از کسانی که به قدرت رسده اند از موقعیت به دست امده فقط برای خود و نزدیکان خود استفاده کرده و مردم محروم در نزد انها جایگاهی ندارد.
کدام یک از نمایندگان محترم ادوارمجلس پس ار دوره وکالت چنین امکانی برای پیگیری مشکلات مردم فراهم کرده اند؟.یا سوال دیگر اینکه کدام یک از دولتمردان هم استانی ما که در قدرت هستند و ابزار و امکانات هم دارند به فکر چنین خدمتی بوده و امکان ان را فراهم اورده اند؟ مدیران ملی از دادن وقت ۵ دقیقه ای امتناع می ورزند چه رسد به این قبیل امور.از مدیران ملی و هم استانی که اخیرا در قضیه تغییر نام استان مدام بر مشکلات و مصائب مردم محروم استان تاکید می کردند و برخی موافقین تغییر نام استان را با شدید ترین الفاط مورد انتقاد قرار دادند سوال می شود کدام یک از انها حاضرند با امکانات دولتی و نفوذی که با واسطه پست و مقامشان دارند در چنین فضایی به مشکلات مردم رسیدگی کنند؟چه کسانی را در کشور سراغ دارید که موحد گونه عمل کرده باشد و خانه زندگی خود را وقف مردم محروم کرده باشد ؟موحد گونه عمل کردن در عمل خیلی سخت است و از هر کسی بر نمی اید.به جرات می توان گفت از این جهت موحد یک استثنا در کشور است.امروز مردم به درجه ای رسیده اند که فرق ادعا و واقعیت را بدانند.فرصت را مغتنم شمرده و از همه دولتمردان هم استانی درخواست دارم و متذکر می شوم فرصت خدمت محدود است لذا تا در قدرت هستید برای کاستن از درد و رنج هم استانیها کاری کنید .فاصله خود را با هم استانیها کمتر کنید. .
ای که دستت می رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیایید هیچ کار
زرگی سراسر به گفتار نیست
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
طاعت آن نیست که بر خاک نهی پیشانی
صدق پیش آر که اخلاص به پیشانی نیست
امروز متاسفانه در کشور ما شرایط به گونه ای است که حتما باید پست و مقام و موقعیت اداری و مالی داشته باشی تا بتوانی کاری انجام دهی ومشکلی از مردم را حل کنی .امروز جناب اقای موحد نماینده نیست.پست و مقام دولتی هم ندارد .انتخابات هم فعلا زوده که فکر کنیم فعالیتهاش جنبه سیاسی و انتخاباتی داشته باشد.امروز تنها ابزار ایشان برای خدمت ابرو و اعتبار چندین ساله در این نظام است که با کمک ان به میدان امده و ان را برای جل مشکلات مردم هزینه می نماید.انصاف نیست چنین افرادی مورد بی احترامی قرار بگیرند. در کهگیلویه و بویر احمد موحد واقعیتی است که با شانتاز تبلیغاتی و تخریب رسانه ای و بد اخلاقی و بی انصافی و هر ابراز مخرب دیگری قابل حذف نیست.اگر موحد را یک مکتب فکری بنامیم سخن گزافه ای نگفته ایم.(سال گذشته به یکی از دوستان گفتم مکتب موحدیسم).نمونه عینی ان هم کسب قریب به ۵۰ هزار رای درمدت زمان ۵ رز فرصت تبلیغاتی است.همین که در سایتی اسم از موحد برده می شود ،در مجلس ختمی حاضر می شود فوری عده ای اشفته شده و شروع می کنند به تخریب و سناریو سازی .متاسفانه شاهد رواج انواع بد اخلاقیها در استان هستیم وهمه چیز با سیاست الوده شده است تا جایی حضور یافتن اخر هفته بر قبر فرزند را هم سیاسی و انتخابتی نشان می دهیم . باید به دلواپسان عرض کنیم موحد تا زنده است در بطن مشکلات و محرویت این مردم حضور دارد و خدمت به مردم محروم را همیشه افتخار دانسته و سرلوحه زندگی خود قرار داده است.برای ایشان در ادامه این مسیر افتخارافرین ارزوی صحت و سلامتی داریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت