پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1399 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 95285

ورود به شهرستانِ نارنجیِ بویراحمد ممنوع

با توجه به وضعیت کرونایی نارنجی در بویراحمد، از ورود هرگونه وسیله نقلیه با پلاک غیربومی جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب ، سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد در نشست  ستاد مدیریت کرونای  گفت: با توجه به وضعیت کرونایی نارنجی شهرستان بویراحمد و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد وضعیت نارنجی تعریف کرده است، ورودی های این شهرستان کنترل و از ورود هرگونه وسیله نقلیه با پلاک غیربومی جلوگیری می شود

مجید احمدی با اشاره به اینکه تمامی هتل ها، مراکز تفریحی و اقامتی این شهرستان تعطیل هستند، افزود: از هموطنان عزیز تقاضا داریم باتوجه به شرایط کرونایی به این شهرستان سفر نکنند.

وی ادامه داد:بی توجهی در برپایی تجمعات در مراسم جشن و عزا، شرکت در دور همی‌ها، فعال بودن اماکن گردشگری و ازدحام جمعیت در مرکز شهر و عادی انگاری شرایط کرونا باعث گسترش دوباره کرونا در شهرستان بویراحمد شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد ادامه داد: هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست، احتیاط و رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی برای حفظ سلامتی ضروری است.

وی یادآور شد: مجاورت کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان که در وضعیت قرمز و خطرناک به سر می‌برد، خطری برای قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز است و باید از ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری شود.

احمدی خاطرنشان کرد:کنترل ورودی‌های شهر یک ضرورت اساسی است و باید جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان اجرایی شود

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت