پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1400 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 95743

دستگاه‌های تنظیم بازار کهگیلویه به وظایف خود عمل کنند

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظایف دستگاه‌های ستاد تنظیم بازار تعریف شده و شفاف است هر دستگاه با عمل به وظیفه از نابه سامانی در بازار جلوگیری کن

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب از کهگیلویه، سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست امشب در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان در سالن فرمانداری دهدشت اظهار داشت: قیمت مرغ در استان مصوب جهاد کشاورزی و بر اساس بررسی‌های کارشناسی است، ما نمی‌توانیم در تغییر نرخ دخل و تصرف داشته باشیم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطابق نرخ مصوب  می‌بایست مرغ با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد.

وی با اشاره به نبود کشتارگاه طیور در کهگیلویه گفت: عوامل توزیع مرغداریی‌ها موظفند مرغ را در نزدیکترین کشتارگاه کشتار و برگشت دهند.

صمیمی‌دوست با بیان اینکه آمار و اطلاعات هر مرغداری توسط جهاد محاسبه می‌شود، افزود: هدایت از مرغداری تا کشتارگاه بر عهده جهاد کشاورزی و نظارت از کشتارگاه تا واحدهای عرضه بر عهده صمت است.

وی وظایف هر دستگاه ستاد تنظیم بازار را شفاف و تعریف شده دانست و گفت: سیستم بازرسی نیز مشخص است اگر رعایت نشود عرضه خارج از شبکه محسوب می‌شود.

صمیمی‌دوست تأکید کرد: هر گونه تخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل پرونده و مورد رسیدگی قرار بگیرد، نماینده دستگاههای متولی نظارت حتما نیروی انتظامی را در پلمب واحدهای متخلف همراهی کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت