پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 فروردین 1400 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 95825

با ماندن در خانه نحسی کرونا را بدر کنیم

ضروری است مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز ۱۳ فروردین بجای رفتن به طبیعت در خانه بمانند.

به گزارش صدای جنوب استاندار این استان در جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا گفت: برای کنترل پیک جدید کرونا در استان همگی روز طبیعت در خانه می‌مانیم.
حسین کلانتری با اشاره به در پیش بودن روز سیزده بدر گفت: پارسال در روز طبیعت هیچ تجمعی گزارش نشد به مردم توصیه می‌کنم سیزده بدر امسال هم تجمعی نداشته باشند.
آقای کلانتری خواستار رعایت دستور العمل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری از سوی مردم شد و گفت: تغییر رنگ شهرستان ها، نتیجه بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی و برگزاری تجمعات عروسی و عزا در استان است.
وی با اشاره به اینکه میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان نسبت به گذشته ۲ و نیم برابر افزایش یافته است، افزود: اگر همین‌طور پیش برود و بستری‌ها ۲ و نیم برابر شود آی. سی. یو و تخت‌های ما جوابگو نیست بنابراین برای اینکه با این شرایط رو به رو نشویم از تمام ظرفیت‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان استفاده شود.
کلانتری با تاکید بر اینکه خطر کرونا در برخی شهرستان‌ها جدی است، اضافه کرد: تست‌های pcr از ۳۰۰ مورد به بیش از یک هزار مورد در شبانه روز رسیده و ۳ برابر شده است.
وی بیان اینکه ویروس چرخش وسیعی پیدا کرده است، ادامه داد: یکی از اولویت‌ها قرنطینه مبتلایان به کرونا است و در این زمینه می‌توان از ظرفیت سپاه نیز استفاده کرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت