پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1400 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 96869

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده خبر داد:

اولویت کاری حفاظت از جنگل های بلوط /بررسی علت خشکیدگی درختان بلوط در منطقه دلی مهرجان در اسرع وقت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از بررسی فوری مشکل خشکیدگی درختان بلوط در منطقه دلی مهرجان از توابع بخش موگرمون خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، ذبیح الله محمدی با اشاره به گزارشات مردمی در خصوص خشکیدگی درختان بلوط در منطقه دلی مهرجان از توابع بخش موگرمون لنده گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر خشکیدگی درختان بلوط در منطقه دلی مهرجان با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی استان این مسئله در دستورکار فوری قرار گرفت.

وی افزود: فردا صبح بخشدار موگرمون، اداره محیط زیست و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان به منظور بررسی میدانی این موضوع در منطقه مورد نظر حضور خواهند یافت تا این مهم با نمونه برداری و کار کارشناسی مورد بازدید و بررسی دقیق قرارگیرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: این یک مسئله مهمی است که نمی توان با نظریات غیرکارشناسی در خصوص علل و عوامل این پدیده صحبت کرد لذا تا زمان بررسی میدانی و نمونه گیری و دریافت پاسخ نمونه نمی توان علت این مسئله را بیان کرد.

وی تاکیدکرد: منابع طبیعی حفظ و حراست انفال را به عنوان یکی از مهمترین وظایف ذاتی خود می داند و در این راه از هیچ تلاشی برای حفظ و حراست از جنگل های بلوط کوتاهی نداشته و نخواهد داشت و قطعا این مسئله در کارگروهی ویژه باید بررسی شود.

محمدی اظهارکرد: انتظار داریم افراد از طرح هرگونه نظریه ای که پیوست کارشناسی و نتایج دقیق بررسی میدانی ندارد خودداری کنند تا ذهن افکار عمومی نسبت به این مسئله مهم آزرده خاطر نگردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت