پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1400 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 98492

یادداشت؛

مردم سوق همچنان چشم انتظار استاندار/گلایه مردم از استاندار محبوب

حسین کلانتری استاندار کنونی کهگیلویه وبویراحمد را به جرات شاید بتوان گفت از دلسوز ترین و مردمی ترین استاندارهای تاریخ این استان است که از محبویت زیادی هم برخورداراست.

صدای جنوب:

سوالی که کلانتری باید پاسخ دهد/انتظار مردم سوق کی به پایان می رسد؟!

حسین کلانتری استاندار کنونی کهگیلویه وبویراحمد را به جرات شاید بتوان گفت از دلسوز ترین و مردمی ترین استاندارهای تاریخ این استان است که از محبویت زیادی هم برخورداراست.
حال که در استانه پایان دومین سال اننصاب کلانتری در استان هستیم،باید گفت دوره مدیریت وی در کهگیلویه وبویراحمد پر از رویدادهای بحرانی بوده است که کمترین مسیولی یارای مقابله با انها را داشته اما حسین کلانتری به خوبی و همان روحیه بسیجی ومردمی ،بحران ها را یکی پس ازدیگری شکست داده که زلزله تلخ دنا از جمله این حوادث میباشد.
بی شک اگر تلاش های استاندار نبود فاجعه زلزله سی سخت،اتش سوزی های مختلف استان از جمله آتش سوزی کوه خاییز می توانست استان را وارد مسایل بغرنجی نماید اما تیم مدیریتی کلانتری به خوبی همه انها را مدیریت نمود و صحنه های خوشایندی خلق کرد.
اما با همه این سخنان داستان مردم سوق و استاندار حکایت دیگری دارد و مردم فرهنگ دوست سوق به نوعی از کلانتری و سایر مدیران ارشد در استانداری گلایه دارند.
کمترین منطقه و شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد است که استاندار از انها بازدید نکرده و با مردم دیدار نداشته و مشکلات انها را بررسی ننموده است.
اما بخش محروم سوق در این دیدارها جایگاهی نداشته و به فراموشی سپرده شده است و گلایه مردم هم به حق است.
اینکه استاندار پیگیر مشکلات استان درسطح کشور و یا مدیریت بحران ها در داخل استان است شکی نیست،اما اینکه به همه بخش های استان کلانتری و سایر مدیران سفر کرده اما تاکنون نسبت به سوق بی مهری کرده اند قطعا چرایی ان را حسین کلانتری،جمالی ،صمیمی دوست،صفایی و حاجی زاده باید پاسخ دهند.
به هرحال انتظار است که استاندار به نوعی مطالبه بحق مردم‌ سوق که همان سرکشی از این بخش است را پاسخگو باشند و طبق قولی که به مردم داده پای سخنان انها نشسته و مشکلات این بخش را پیگیری نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت