پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1400 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 98538

شرایط آزادی بیت المقدس بیش از هر زمان دیگری مهیا شده است

امام جمعه چرام گفت:شرایط آزادی بیت المقدس بیش از هر زمان دیگری مهیا شده است.

صدای جنوب:

حجت الاسلام افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: «دفاع مقدس» فلسطین روزهای حساس و سرنوشت‌سازی را سپری کرد. در این روزها علیرغم رنج و سختی کشتار مظلومانه زنان و کودکان غزه بسیار مهم و راهگشای آینده و سرعت‌دهنده برای پیروزی‌های بزرگتر است.

امام جمعه چرام افزود: مقام معظم رهبری در بیانات روز قدس، خطاب به فلسطینی‌ها و ملتهای عرب و مسلمان فرمودند:
فلسطینی‌ها -چه در غزه، چه در قدس و کرانه‌ی باختری، چه در سرزمین‌های ۱۹۴۸ و حتّی چه در اردوگاه‌ها- همه یک واحد را تشکیل می‌دهند و باید راهبرد به‌هم‌پیوستگی را در پیش بگیرند؛ هر بخش باید از بخشهای دیگر دفاع کند و به هنگام فشار بر آنها از ابزارهای در اختیار خود استفاده کند.
وی با بیان اینکه سال‌های گذشته، علیرغم سیطره گفتمان مقاومت و انتفاضه در فلسطین، مقاومت این کشور مظلوم از دو زخم عمیق رنج می‌برد، ادامه داد: از هم گسستگی مردم در مناطق سه گانه قدس، غزه، کرانه غربی رود اردن، به نوعی که بار اصلی مقاومت روی دوش مردم غزه بود و مردم دو منطقه دیگر تحرک چندانی نداشتند.
افشار با بیان اینکه از هم گسیختگی گروههای مقاومت و سیاسی ضد صهیونیستی و اختلافات مزمن درونی که مانع وحدت و هم‌افزایی این گروهها می‌شد و این جدایی به مردم هم سرایت می‌کرد، گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخصه دفاع فلسطین در زمان کنونی یکپارچگی و بهم‌پیوستگی ۱۴میلیون فلسطینی در داخل فلسطین و در سه منطقه قدس و غزه و کرانه رود اردن و خارج از فلسطین در اردوگاه‌های لبنان و اردن و سوریه و خارج آن است که آثار آن را در پرتاپ موشک از لبنان و سوریه دیدیم که محصول فعالیت فلسطینی‌های مقیم این دو کشور بود.
وی ادامه داد: همچنین هجوم فلسطینی‌های مقیم اردن و لبنان به مرزهای فلسطین اشغالی و درهم شکستن نشانه‌های مرزی شاهد این ادعاست.

افشار عنوان کرد: برای اولین بار  با آغاز تحرکات شهرک‌نشین‌ها در قدس تظاهرات ۷۰هزار نفری مردمی در سه هفته قبل و سپس حملات مسلحانه زمینی و موشکی با حجم سنگین آغاز شده و هر روز نیز با رونمایی از یک محصول جدید، کابوس سنگین‌تری را برای دشمن به‌وجود آورده است و همه مردم فلسطین در تمام مناطق اشغالی به‌صحنه آمدند و بهم‌پیوسته به مقابله مسلحانه و فراگیر با صهیونیست ها پرداختند.

امام جمعه چرام افزود: مقاومت بخشی از توان بالای موشکی و پهپادی خود را رونمایی کرده و دو سوم از خاک سرزمین اشغالی را زیر آتش خود قرار می‌دهد برای اولین‌بار، علیرغم شرایط کرونایی جهان شاهد یک واکنش گسترده و خشم‌آلود جهانی بر علیه تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها است و با لطف الهی و شرایط پیش آمده شرایط آزادی بیت المقدس بیش از هر زمان دیگری مهیا شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت