پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1400 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 99047

اعمال محدودیت در محورهای ورودی و خروجی استان کهگیلویه و بویراحمد از پس فردا

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای ورودی و خروجی این استان از پس فردا خبر داد.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای ورودی و خروجی این استان از پس فردا خبر داد.

سرهنگ بهنام ویسی پور گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۱۲ خردادماه) تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) محدودیت تردد در ورودی و خروجی محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد اعمال می‌شود.

وی افزود: در این ایام، ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک‌های بومی در محورهای ورودی و خروجی استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: پلیس راه با تمام توان، تجهیزات و امکانات در سطح استان مستقر خواهند شد و از تردد خودروهای با پلاک غیربومی، در ورودی و خروجی محورهای ارتباطی استان جلوگیری می شود.

ویسی پور با بیان اینکه انتظار داریم که مردم استان طی مدت اجرای این طرح از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند، بیان کرد: در صورت اصرار بر تردد و تمرد از قانون، اعمال قانون یک میلیون تومانی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی یا جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد کرونایی اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: دوربین های جاده ای نیز خودروهای پلاک غیربومی را رصد و اعمال قانون می کنند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این طرح تذکر و ارشاد، برگشت و عودت خودرو و نهایتا اعمال قانون در دستور کار پلیس قرار دارد. همچنین این محدودیت ها شامل ناوگان عمومی حمل بار و مسافر نمی شوند.

سرهنگ ویسی پور بیان کرد: برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز ازجمله سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده نکردن از کمر بند ایمنی، و استفاده کردن از تلفن همراه در حین رانندگی در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت