پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1400 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 99374

امام جمعه دهدشت مطرح کرد:

توطئه های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انتخابات/مردم وضع موجود را به پای انقلاب نمی نویسند/ضرورت نگاه بودجه ای به طرح های تأثیرگذار

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام عظیم الشأن انسانی کامل که ما را از بردگی آزاد کرد در چنین روزی به ملکوت اعلی پیوست.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام عظیم الشأن انسانی کامل که ما را از بردگی آزاد کرد در چنین روزی به ملکوت اعلی پیوست.

امام جمعه دهدشت گفت: به تصور دشمن رحلت امام ضربه مهلکی بر پیکره نظام وارد می‌کرد و خیال خام داشتند که نظام اسلامی دچار فروپاشی خواهد شد اما با انتخاب خلف صالح فرزندی شجاع، مدیر، مدبر و توانمند سکان‌دار شد و با درایت کشور را از طوفان‌های سهمگین عبور داده است.

وی انتخابات را مهمترین مسئله در دهه پیشرو خواند و افزود: انتخابات ریاست جمهوری تاثیر چند ساله و گاهی چند دهه بر کشور دارد.

توطئه های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انتخابات

خطیب نماز جمعه دهدشت مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد و افزود: این مشارکت برای دشمنان بسیار حایز اهمیت است در طول ۴۲ سال دیدیم که برای کمرنگ شدن حضور مردم نقشه‌هایی طراحی اما همواره نقش بر آب شده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: دشمن در محاسبات خود به این نتیجه رسیده است که با اختلال در انتخابات به اهداف شیطانی خود می‌رسد به همین منظور دستگاه‌های تبلیغاتی خود را برای دلسرد کردن مردم فعال می‌کند.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را از مهمترین شاخصه‌های قدرت چانه‌زنی و بالا رفتن مشروعیت و جمهوریت نظام دانست و گفت: مردم انقلاب‌شان را دوست دارند و وجود مشکلات را پای انقلاب نمی‌نویسند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به ادعای مبنی بر نداشتن اختیار در قوه مجریه تصریح کرد: مشکلات موجود ناشی از ناکارآمدی برخی مسؤولان اجرایی و اعمال سیاست‌های غلط است.

مردم وضع موجود را به پای انقلاب نمی نویسند

وحدانی‌فر اضافه کرد: وعده‌های نامحقق دولت، شکاف طبقاتی، بروز فساد در برخی دستگاه‌ها، تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری جوانان، عدم اشتغال و…مردم را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت موجود ماحصل تفکر غربگرایی است، ولنگاری در فضای مجازی را از دیگر عوامل نارضایتی مردم از وضع موجود برشمرد و گفت: برخی فضای مجازی را فقط برای جلب رأی می‌خواهند.

فرهنگ در بودجه مظلوم واقع می شود

وحدانی‌فر تأکید کرد: مردم هوشیارند هر کجا دشمن آمد و تهدید کرد و ملت را از حضور نهی کرد مردم حضور پیدا کردند این بار هم با حضور حداکثری دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

ضرورت نگاه بودجه ای به طرح های تأثیرگذار

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بودجه‌بندی توصیه‌هایی به مسؤولان استانی داشت و گفت: طرح‌های مهم تأثیرگذار در معیشت مردم تقویت شود بودجه‌های ناچیز طرح‌های چندین ساله را کارآمد نمی‌کند.

وی از آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه به یکی از طرح‌های مهم نام برد و با اشاره به اینکه این شهرستان سال‌ها در توسعه توازن نسبت به سایر شهرستان‌ها مظلوم واقع شد،اضافه کرد:کهگیلویه محروم و رنجور در بودجه دیده شود.

وحدانی‌فر خواستار توجه به حوزه فرهنگ شد و با انتقاد از اینکه هر جا بودجه کم می‌آید دست در جیب فرهنگ می‌برند، گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه نیازمند توجه جدی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت