پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 خرداد 1400 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 100126

در جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) لنده مطرح شد:

جوان گرایی، مبارزه با فساد و امیدآفرینی در جامعه از شاخص های یک کاندید انقلابی است+تصاویر

به همت حوزه حضرت زهرا (س) جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و نشست بصیریتی و روشنگری به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه لنده در حسینیه ثارالله این شهربرگزارشد.

در ابتدای این جشن فرمانده سپاه ناحیه لنده با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دخترگفت: همه دختران ایران اسلامی باید در مسیر ولایت مداری و مبلغی دین اسلامی همانند حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت کرده و از این شخصیت کم نظیر به عنوان الگوی خویش استفاده کنند.

وی افزود: انتخابات، یک آزمون مهم برای نظام در عرصه داخلی و بین المللی است که دشمنان ما با عدم حضور مردم درحال تضعیف آن هستند.

روح الله ویسی در ادامه تصریح کرد: حضور حداکثری در این انتخابات علاوه بر تقویت بنیه های دفاعی ما باعث افزایش اقتدار ملی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت:نباید ناکارآمدی برخی مسولان را به پای نظام گذاشت بلکه باید برای اینده ایرانی روشن در این مسیر گام برداشت.

وی گفت:حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی در دهان دشمنان در عرصه داخلی و بین المللی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان لنده در ادامه با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت و روز دختر گفت: تلاش برای روی کارآمدن یک دولت انقلابی از مهمترین ضروریات جامعه است.

وی افزود :نهضت اسلامی آمد و انقلابی اسلامی آمد وامروز نیازمند حضور یک دولت اسلامی و انقلابی برای زمینه سازی ظهور لازم است.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است که باید مسیری طی شود که در پیشبرد اهداف انقلاب مفید واقع شود.

وی گفت:جوان گرایی، مبارزه با مفاسد، پالایش دستگاه های اجرایی، مبارزه با رانت و پارتی بازی ها و مبارزه جدی با یاس و ناامیدی می تواند زمینه یک دولت جوان و انقلابی را فراهم کرد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: باید به سمت تعالی گفتمان انقلاب اسلامی در این انتخابات پیش برویم و با حضور حداکثری خویش حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد.

در ادامه نیز کیوان رفیعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به مولودی خوانی و در ادامه نیز از کسانی که نامشان معصومه بود نیز تجلیل شد.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت