پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1400 ساعت 07:03:: شناسه خبر: 100362

ورزش های همگانی در یاسوج باید توسعه پیداکند

کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج:ورزش های همگانی در یاسوج باید توسعه پیداکند

 رئیس اسبق شورای شهر یاسوج در گفت و گو با رسانه ها گفت: توجه به این مقوله ها با اهدافی همچون افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، تفریح سالم و تقویت ورزش قهرمانی به جد باید دنبال ‌شود.

وی با بیان اینکه توجه ویژه در این حوزه به کاهش آسیب‌های اجتماعی وهمچنین روحیه و نشاط بخشی به جامعه تاثیر به سزایی دارد، اظهارداشت: سرمایه گذاری در بحث ورزشهای همگانی می تواند یکی از اولویت‌های اصلی متولیان این مجموعه در سال های پیش رو باشد واز این طریق می شود به کاهش اعتیاد جوانان وجلوگیری از آسیب ها وناهنجاریهای در جامعه کمک کرد.

عضو شورای  پنجم یاسوج افزود: با اتکا و حمایت ورزشهای به این شیوه میتوان علاوه بر اُمید برای زندگی به افزایش بهروری در امر سلامت افراد امیدوار بود و به همین دلیل یکی از شاخص‌های توسعه‌ی جوامع قلمداد می‌شود که ارتقا شغلی و نیروی کار در اشتغال را نیز تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار میدهد.

مهندس کیوان اشنا ، به اثرات مطلوب وسازنده در این مورد اشاره و افزود کارکردهای مطلوبی چون افزایش همدلی، تقویت همبستگی ، مشارکت اجتماعی ، تحکیم روابط ، پیوندهای اجتماعی و کمک به فرایند جامعه‌پذیری نتیجه توجه به امر ورزشهای مفرح خواهد بود .

وی گفت: شهرداری با توجه به امکانات و زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد، مانند فضاهای عمومی، پارک‌ها، خیابان‌ها و منابع انسانی، اثر گذارترین سازمان برای هدایت وحمایت از این رسته ورزشی است
اشنا  ، با بیان اینکه در همه‌ی دنیا، متولی اصلی رویدادهای بزرگ ؛ برگزاری المپیک‌ها وورزشهای عمومی شهرداری ها هستند و به خودی خود نقش بسیار پررنگی ایفا میکنند لذا تعامل بین دستگاهی برای رشد پیشبرد اهداف عالیه که در افکار عموم مورد انتظار است به این شیوه تحقق پیدا میکند .

وی در پایان با اشاره به اینده ورزش در این استان گفت با مدیریت جهادی خارج از منافع شخصی می شود استان چهار فصل کهگیلویه بویراحمد علی الخصوص مرکز استان را با حمایت قاطعانه مسوولان تبدیل به قطب ورزشی قدرتمندی در ایران اسلامی کرد که بتواند در این راه آوازه این خطه محروم را به سایرین بشناساند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت