پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1400 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 100601

فرماندار لنده خبر داد:

راه اندازی ۴۸ شعبه اخذ رای در شهرستان لنده/ ۱۵هزار و۵۰۰ نفر واجد شرایط رای در لنده

فرماندار شهرستان لنده گفت: بیش از ۴۸شعبه اخذ رای در دو بخش مرکزی و موگرمون و سطح شهرلنده کار انتخابات را پیش خواهند برد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، تورج رزمجو با اشاره به آخرین روند برگزاری انتخابات در شهرستان لنده گفت: با تدابیر صورت گرفته برای برگزاری یک انتخابات پرشور مردمی بیش از ۴۸شعبه اخذ رای در دو بخش مرکزی و موگرمون و سطح شهرلنده کار رای گیری مردم را انجام خواهند داد.

وی افزود: از مجموع۴۸شعبه اخذ رای بیش از ۲۰شعبه شهری و مابقی نیز در سطح روستاهای دو بخش مرکزی و موگرمون روند رای گیری شهروندان را انجام خواهند داد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: تعداد رای دهندگان شهرستان لنده بالای ۱۸سال در سطح شهر لنده بالای ۱۸سال بیش از ۸هزار نفر می باشد و در روستاهای شهرستان لنده ۷هزار و ۵۰۰نفر واجد شرایط رای در انتخابات شورای شهر و روستاها و ریاست جمهوری می توانند رای خود را به صندوق های رای بیاندازند.

رزمجو گفت: در خصوص تعداد کاندیدای شورای شهر و روستاها نیز  ۲۹نفر در سطح شهرلنده و ۱۶۹نفر در شورای روستاهای نامنویسی کردند که در این دوره از انتخابات با هم دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام شعب اخذ رای یکی از اصلی ترین موضوعات در ادامه روند برگزاری انتخابات است که در هر شعبه یک کارشناس بهداشتی نیز به عنوان ناظر روند رعایت پروتکل های بهداشتی را به اعضای شعب و رای دهندگان متذکر خواهند شد.

رزمجو گفت: امیدواریم شاهد یک حضور باشکوه از سوی اقشار مختلف مردم برای خلق یک حماسه بزرگ با مشارک اقشار مختلف مردم در این انتخابات باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت