پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1395 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 10077

رئیس اداره تبلیغات اسلامی:

مراسم حماسه ۹دی در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود

مراسم حماسه ۹ دی در مصلی دهدشت وسایرمراکز بخش های کهگیلویه باشکوه ترازقبل برگزار می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: مراسم حماسه۹ دی در مصلی دهدشت وسایرمراکز بخش های کهگیلویه باشکوه ترازقبل برگزار می‌شود.

به گزارش صدای جنوب،حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب ظهر امروز در مراسم هماهنگی حماسه ۹ دی که در سالن کنفرانس اداره تبلیغات اسلامی دهدشت برگزار شده بود افزود: حماسه ۹ دی طوفان فتنه‌ای که با همراهی دشمنان خارجی طراحی شده بود را خنثی کرد.

حسینی‌طلب با بیان اینکه این روز به عنوان حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است، افزود: ۹ دی مربوط به یک جناح خاص نیست بلکه یک مسئله فراجناحی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان تیزبین انقلاب نام برد و گفت: ما موظفیم دین خود را به شهدا، امام و انقلاب ادا کنیم ودر راستای تحقق نظام اسلامی وارمان های امام راحل(ره)گام برداریم.

وی غفلت، جهالت و دنیاپرستی را از عوامل حرکت ننگین در فتنه ۸۸ دانست و تصریح کرد: مردم انقلابی پس از چندین هفته صبوری  راه خود را از حرمت‌شکنان عاشورا جدا کردند.

حسینی‌طلب برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت این مناسبت  را ضرورت خواند و تصریح کرد:بیان چرایی این روز و اتفاقات تلخ سال ۸۸به همه اقشار وبویژه جوانان موجب هوشیاری بیشترانهادرمقابل فتنه گران داخلی و خارجی می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه ادامه داد:برهمین ایاس دانشگاه‌ها و مدارس طی این مدت در تبیین این رویداد مهم گفتمان‌های بصیرتی برگزار کنند.

حسینی طلب گفت:ویژه برنامه حماسه ۹دی در مصلی نمازجمعه شهردهدشت برگزار می شود.

img_20161220_112751 img_20161220_112809 img_20161220_112803

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت