پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 خرداد 1400 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 100772

به عهدی که با مردم بستیم، وفاداریم/ پیام ملت ایران «ضرورت تغییر در وضعیت اقتصادی و زندگی‌شان» بود

منتخب مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید به عهدی که با مردم بستیم باید وفادار باشیم یعنی با همه وجود تلاش برای خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات پیش روی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب سید ابراهیم رئیسی در نخستین نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی، اظهار کرد: دهه کرامت را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم از رسانه‌ها و مدیران مطبوعات و خبرنگاران و رسانه‌های داخلی و خارجی تشکر می‌کنم، حماسه ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد امسال به دنبال حماسه‌های بسیاری بود که مردم در مقاطع مختلف خلق کردند. این حضور جلوه‌ای از حضور با اراده مردم است و پیام مهمی این حضور برای همه جهانیان داشت.

وی افزود: این حضورِ با معنای مردم و گسترده‌شان علیرغم شرایط کرونایی انجام گرفت و علیرغم دشمنی‌های بسیار و ایجاد جنگ روانی از سوی دشمنان انجام گرفت، حضور ملت بزرگ ایران که ساعت‌ها پای صندوق‌های رای قرار داشتند، علیرغم گلایه‌شان انجام شد که پیام‌های مختلفی داشت.

رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد: پیام اول وحدت و انسجام ملی بود، پیام ملت ایران پیام ضرورت تغییر در اقتصاد و زندگی‌شان بود،  پیام ملت ایران پیام مبارزه با فساد، فقر، تبعیض و در یک کلمه اجرای عدالت در تمام شئون زندگی مردم بود. پیام ملت ایران، پیام پافشاری بر ارزش‌های انقلاب و تداوم راه امام و شهدای انقلاب و به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم بود.

رئیسی گفت: این پیام را ملت ایران با حضور خود به عنوان وفاداری به خون شهیدان در لبیک گفتن به پیام رهبری داشتند و برای دولت مردمی و همه مدیران و مسئولانی که به عنوان دولت خدمتگزار مردم‌اند باید شنیده شود و به عهدی که با مردم بستیم باید وفادار باشیم یعنی با همه وجود تلاش برای خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات پیش روی را داشته باشی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت