پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1400 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 100999

خانه مطبوعات و رسانه های کشور پیگیر وضعیت خبرنگاران حادثه نقده است

عضو هیأت مدیره و سخنگوی خانه‌ی مطبوعات و رسانه های کشور از پیگیری وضعیت خبرنگاران حادثه نقده خبر داد.

اسد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از وقتی که خبر سانحه‌ی دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در شهرستان نقده را شنیدیم، متاثر شدیم و این ضایعه را به خانواده‌ های داغدار خبرنگاران ایسنا و ایرنا و اهالی رسانه‌ی کشور تسلیت عرض می‌کنیم.

وی ادامه داد: از اولین لحظات وقوع این حادثه و بعد از اینکه خانه‌ی مطبوعات و رسانه های کشور مطلع شد، با هماهنگی خانه‌ی مطبوعات آذربایجان‌غربی آقای فرهاد روزبان در بیمارستان امام خمینی(ره) نقده مستقر است تا در بحث درمان در کنار عزیزان آسیب دیده باشد و به آنها کمک کند.

عضو هیأت مدیره و سخنگوی خانه‌ی مطبوعات و رسانه های کشور خاطرنشان کرد: هیأت مدیره‌ی خانه مطبوعات و رسانه های کشور و تمامی خانه های مطبوعات استان ها تا بهبودی کامل پیگیر وضعیت مصدومین این حادثه خواهد بود.

براساس این گزارش، این سفر با دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه و با هماهنگی سازمان محیط زیست انجام شده بود که متاسفانه به دلیل واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران، دو خبرنگار خبرگزاری های ایسنا و ایرنا به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی فوت کرده و ۲۱ نفر از خبرنگاران مصدوم شدند که از این عزیزان ۳نفر که دچار مصدومیت شدید هستند از طریق بالگرد در حال اعزام به تبریز هستند.

منبع ایسنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت