پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1400 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 101156

بهره برداری از طرح‌های مصوب سفر رئیس قوه قضائیه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه طرح‌های مصوب سفر رئیس قوه قضائیه به استان تا سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  صدای جنوب ، استاندار این استان در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد طرح‌هایی برای شهرستان‌های استان به تصویب رسید که بخشی از اعتبارات این طرح‌ها از محل اعتبارات استانی و بخشی هم از سوی قوه قضاییه تامین می‌شود.
حسین کلانتری از تامین اعتبار همه طرح‌های مصوب سفر رئیس قوه قضائیه به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده همه طرح‌های مصوب سفر رئیس قوه قضائیه به استان تا سه سال آینده  بهره برداری و مردم استان از مزایای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.
آقای کلانتری رفع مشکلات دستگاه‌های تابعه دادگستری از جمله تعمیر و تجهیز زندان‌های استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک، تعمیر و تجهیز پزشکی قانونی، احداث ۲ سالن تشریح پزشکی قانونی در شهرستان‌های بهمئی و دنا و همچنین ساخت دو باب اندرزگاه در یاسوج و گچساران را از جمله مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا به کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
وی همچنین در این نشت با توجه به شرایط کرونایی خواستار الکترونیکی کردن خدمات قضایی در استان شد و اضافه کرد: تحقق این امر ضمن جلوگیری از مراجعه حضوری مردم و شیوه کرونا باعث تسریع در روند بررسی پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی می‌شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت